  • 11. Data: 2010-08-09 23:29:45
    Temat: Re: Buty Adrenaline GT - opinie...?
    Od: falco <m...@w...pl>

    duddits pisze:

    > Ma toto suwak do spinania ze spodniami? I jeśli ma, to czy to jest zamek na całej
    > szerokości pasa czy tylko taki krótki z tyłu?

    Wróciłem... zahaczając o Powstanie Krzyżackie... ;)
    Myliłem się, bo jest krótki zamek do podpięcia spodni.

    Temat butów, też nieaktualny, bo pojechałem, pomacałem, przymierzyłem
    i... kupiłem... ;)
    Dam znać gdy się ochłodzi i sprawdzą się w praniu...

    Pierwsze wrażenia b. przyzwoite:
    - lekkie,
    - dobrze zabezpieczone od wody (zamek + membrana pomiędzy rozpinaną górą),
    - ładnie wykończone szwy,
    - dobra cena 299 ;)

    Mam nadzieję, że sprawdzą się równie dobrze jak kurtka czy rękawiczki o
    czym za jakiś czas na pewno napiszę.

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 12. Data: 2010-08-10 06:54:38
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Lubisz pisac. Niczyje opinie nie są Ci potrzebne. To raczej forma lansu i
    informowanie wszystkich, że coś sobie kupujesz. Przeglądając Twoje posty,
    widzę, że nie ma znaczenia, kto Ci co odpisał - tym bardziej, że jak w tym
    poście nie było ani jednej opinii na temat tytułowych butów, a jednak je
    kupiłeś. Pytanie za 100 zł: po kiego się pytasz, skoro i tak sam bez
    niczyjej opinii kupujesz. Podpowiem Ci jeszcze jedno: od teraz jak będziesz
    szedł do kibla - pisz na grupe i proś o opinie, jak będziesz robił sobie
    żarcie - pisz i pytaj, jak jedziesz gdzieś moturem - pisz, pytaj -
    odpowiedzi i tak nie mają znaczenia przeciez...

    --
    Grzybol

  • 13. Data: 2010-08-10 08:36:20
    Od: falco <m...@w...pl>

    Grzybol pisze:

> [...]
    > poście nie było ani jednej opinii na temat tytułowych butów, a jednak je

    ;)
    Kolego Grzybol odpowiem Ci tak...
    Dołączasz do "psychologów", którzy także na Preclu uważali, gdy szukałem
    motocykla, że "tylko piszę", tymczasem od połowy maja przebujałem sobie
    już 8 tysiaczków na 2 kółeczkach zwiedzając nasz piękny kraj i... będę
    to czynił dalej, póki śnieg nie spadnie... ;)

    Mam nadzieję, że czas poświęcony na odpisywanie w niemal każdym wątku
    (lansujesz się? Ot taki żarcik) ;) choć w kilku % spędzasz również na
    motocyklu... ;)

    P.S. Opinie o "produktach" do moto, które kupuję ja czy inni staram się
    sam potem opisywać i zasięgać nie tylko na Preclu, bo... zawsze mogą sie
    komuś przydać, ot jakoś Ci to umknęło, ale co tam... ;)

    Tyle ode mnie w temacie.
    dozo! na szlaku!

    --
    Pozdr! falco fKG

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 14. Data: 2010-08-10 09:25:17
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > sam potem opisywać i zasięgać nie tylko na Preclu, bo... zawsze mogą sie
    > komuś przydać, ot jakoś Ci to umknęło, ale co tam... ;)

    W temacie czego niby? W swojej odpowiedzi na mojego posta nie napisałeś
    nawet zdania na temat o któym pisałem. Napisałeś za to kilka zdań o zupełnie
    czymś innym. Czyżbyś był politykiem?

    --
    Grzybol

  • 15. Data: 2010-08-10 10:40:04
    Od: sted <g...@l...info>

    On Aug 9, 10:15 am, falco wrote:

    > Używam bardzo intensywnie (zarówno w deszcz jak i mega upały) Adrenaline
    > Summer AIR-FLO, swego czasu sprzedałem identyczną komuś z Precla (sorki
    > zapomniałem imienia).

    mi sprzedałeś.
    w skrócie: też jestem zadowolony. marnie jest tylko w deszcz+upał, bo
    przeciwdeszczowa podpinka jest za ciepła.
    wydaje mi się jednak, że jeszcze za krótko ją posiadam żeby
    wiarygodnie opiniować :)

    On Aug 9, 10:28 am, duddits wrote:

    > Ma toto suwak do spinania ze spodniami? Bo jakoś nie mogę się dopatrzeć
    > i doczytać w Internecie. I jeśli ma, to czy to jest zamek na całej
    > szerokości pasa czy tylko taki krótki z tyłu?

    ma, krótki. spinam z:
    http://www.modeka.pl/pl/produkty/55/quebec%20pro.htm
    i się trzyma w porządku.

    --
    pozdr
    sted

  • 16. Data: 2010-08-10 10:52:38
    Od: falco <m...@w...pl>

    sted pisze:

    > w skrócie: też jestem zadowolony. marnie jest tylko w deszcz+upał, bo
    > przeciwdeszczowa podpinka jest za ciepła.

    Tak, to prawda, ale w końcu podpinka jest także ocieplająca, więc nie da
    się 2 w 1 ;)
    Cieszę się, że Tobie też pasuje.

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 17. Data: 2010-08-10 12:51:45
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-08-10 12:40, sted pisze:
    > ma, krótki. spinam z:
    > http://www.modeka.pl/pl/produkty/55/quebec%20pro.htm
    > i się trzyma w porządku.

    Krótki spinasz z długim? Jak ty to robisz? :)

    --
    duddits

  • 18. Data: 2010-08-10 13:26:01
    Od: sted <g...@l...info>

    On Aug 10, 2:51 pm, duddits wrote:
> [...]
    ml

    > Krótki spinasz z długim? Jak ty to robisz? :)

    akurat te spodnie mają dwa - krótki i długi. krótki jest tylko ze 2cm
    krótszy od tego przy kurtce, więc nawet nieźle pasuje.

    --
    pozdr
    sted

  • 19. Data: 2010-08-10 13:32:22
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Aug 10, 8:54 am, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
> [...]
    > żarcie - pisz i pytaj, jak jedziesz gdzieś moturem - pisz, pytaj -
    > odpowiedzi i tak nie mają znaczenia przeciez...

    Nono, bez bluzgow i trudno sie nie zgodzic ;) Nie pierwszy to i nie
    ostatni blogger, trzeba przywyknac, ewnetulalnie odfiltrowac gdy
    zaczyna wkurzac. Polecam.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955/XT660X

  • 20. Data: 2010-08-10 15:32:49
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kefir" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Nono, bez bluzgow

    Starzeję się:-) Gęba już mnie boli od chujów i kurew, bo to trzeba tak
    nienaturalnie usta wykrzywiać:-)

    > ewnetulalnie odfiltrowac gdy zaczyna wkurzac.

    To mija się z sensem czytania grup dyskusyjnych. Lubię czytać.

    --
    Grzybol