  • 21. Data: 2010-08-10 20:40:08
    Temat: Re: Buty Adrenaline GT - opinie...?
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kefir" Nono, bez bluzgow
    "Grzybol"
    Starzeję się:-) Gęba już mnie boli od chujów i kurew, bo to trzeba tak
    > nienaturalnie usta wykrzywiać:-)

    No i z Grzybola dalo sie precla zrobic - ale widze ze troszke Was koledzy
    irytuje ze koles umi zakupic se butki nie posilkujac sie scigaczem, SM,
    Motocyklem i nie poczebuje do tego rowniez monstrualnego wontka na preclu.

    Do Falco - to czy ciuch jest dobry okaze sie po pierwszym deszczu lub po
    kilku praniach....
    Ja n.p. kiedys popelnilem butki K2 - wytrzymaly miesiac a takie ladne byly
    Italianskie, butki Vanucci sezon, a kurtka V ma juz z 10 lat :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 22. Data: 2010-08-10 20:48:31
    Od: falco <m...@w...pl>

    Tytus pisze:

> [...]
    posilkujac sie
    > scigaczem, SM, Motocyklem i nie poczebuje do tego rowniez monstrualnego

    ;) ;) ;) Nic dodać, nic ująć... ;) ;) ;)

    > Do Falco - to czy ciuch jest dobry okaze sie po pierwszym deszczu lub
    > po kilku praniach....

    Ano taka prawda, dlatego... kupuję różne takie, jeżdżę (dużo) piszę,
    jeśli... nie jeżdżę ;) i samemu testuję mając banana, że... inni w tym
    czasie kiszą klawiaturę... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 23. Data: 2010-08-10 21:07:51
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "falco"
    Ano taka prawda, dlatego... kupuję różne takie, jeżdżę (dużo) piszę,
    > jeśli... nie jeżdżę ;) i samemu testuję mając banana, że... inni w tym
    > czasie kiszą klawiaturę... ;)

    To takie ludzkie, ze nic bardziej nas nie cieszy jak cudze
    ....jezdzenie/kiszenie* :)
    BTW czasem warto poczytac przed zakupem - zanim wyda sie na butki 1kpln.
    Ale 299 to tyle co za adidasy ...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 24. Data: 2010-08-11 07:22:14
    Od: falco <m...@w...pl>

    Tytus pisze:

    > To takie ludzkie, ze nic bardziej nas nie cieszy jak cudze
    > ....jezdzenie/kiszenie* :)

    ;) ;) ;)

    > BTW czasem warto poczytac przed zakupem - zanim wyda sie na butki 1kpln.

    Pewnie, że tak, na szczęście można pytać nie tylko na preclu gdzie
    (niestety) zanim się człowiek dokopie do treściwych informacji,
    trzeba... filtrować. Najlepszym przykładem... mój wątek... ;)

    > Ale 299 to tyle co za adidasy ...

    Ano tak właśnie, wydałem tyle co na (bardzo) dobre trampki a ilu ludziom
    wokół to przysporzyło radochy, warto było! ;)
    Dobra, nie ma co strzępić, trzeba latać a gdy przyjdą chłodniejsze dni i
    trochę pokiszę... nogi w bucikach, to zdam relację... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 25. Data: 2010-08-13 08:29:37
    Od: amos <g...@g...com>

    On 10 Sie, 17:32, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
    > To mija się z sensem czytania grup dyskusyjnych. Lubię czytać.

    No i grzybolic tez troche lubisz. Przyznaj to szczerze....
    Ja tam lubie skrajnosci, dzieki temu jest bardziej kolorowo.

    --
    zdrowka
    amos

  • 26. Data: 2010-08-13 09:34:45
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Aug 10, 10:40 pm, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    >  Starzeję się:-) Gęba już mnie boli od chujów i kurew, bo to trzeba tak

    > No i z Grzybola dalo sie precla zrobic - ale widze ze troszke Was koledzy

    Perfekcyjna analiza. No, prawie - by bylo idealnie powinienem jeszcze
    czegos "kolesiowi" zazdroscic.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef

  • 27. Data: 2010-08-13 13:45:21
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kefir"
    Perfekcyjna analiza. No, prawie - by bylo idealnie powinienem jeszcze czegos
    "kolesiowi" zazdroscic.

    zazdraszczac siem mowi
    ...,ze nie kwalifikuje sie do EKG???
    keep smile,
    jutro od rana do wyzygania :)
    latanko oczywiscie :)

    Tytus z fabryki

  • 28. Data: 2010-08-13 15:58:12
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On Aug 13, 3:45 pm, "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > *** "Kefir"
    > Perfekcyjna analiza. No, prawie - by bylo idealnie powinienem jeszcze czegos

    Brak emota nie oznacza ze mnie nie ubawiles. Dobra , proszsz: ;^)

    > jutro od rana do wyzygania :)
    > latanko oczywiscie :)

    Jakie temperatury zaplanowano?

    --
    Pozdrawiam, Art & padaki

  • 29. Data: 2010-08-13 16:34:21
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Kefir"
    Jakie temperatury zaplanowano?

    No napisalem ze do wyzygania :)
    Ma byc milusio cieplutko ok. 35-38C z przerwami na traby powietrzne i
    gradobicie :)
    Zajrzyj - bo to ogolnie fajna okolica na wycieczki

    Tytus z fabryki
    ale oftop siem zrobil na forum juz by nas zbanowali