  • 1. Data: 2010-08-09 06:17:17
    Temat: bmw k 100 warsztat
    Od: ponury <v...@p...onet.pl>

    witam. czy w wawie jest ktos kto ogarnia bmw k 100 . ?? chce sie
    udac celem regulacjii podcisnien i takich tam bo wydaje sie mi ze me
    moto nie zbiera sie tak jak poprzednio . po tej mojej wywrotce .
    moze jest ktos kto potrafi to zrobic dobrze ?
    pzdr vivaldi

  • 2. Data: 2010-08-09 19:34:26
    Temat: Re: bmw k 100 warsztat
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>

    On 9 Sie, 08:17, ponury <v...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > moto nie zbiera sie tak jak poprzednio . po tej mojej wywrotce .
    > moze jest ktos kto potrafi to zrobic dobrze ?

    Witam !
    Za pewnie chodzi ci o synchronizację przepustnic ;). BMW serii K to
    nie zbyt popularny sprzęt i nie wielu mechaników go dobrze "ogarnia".
    Skąd jesteś? - to ułatwi poszukiwania. Zapraszam na:
    http://bmwklub.triger.com.pl/forum/
    szybciej znajdziesz kogoś z konkretną wiedzą.
    Wracając do zabiegu. Czy masz pewność, że cały układ jest szczelny? To
    znaczy: przewód odmy, airbox, przewód do regulatora ciśnienia paliwa
    (jest na przepustnicy nr 4), gumowe kapturki na portach do
    synchronizacji, oraz gumy w okolicach przepustnic. To musi być OK na
    150% ok + luz zaworów aby synchronizacja miała sens. Jak coś to pisz -
    podam przepis na synchronizację.

    Pozdrawiam,
    Rafik aka DeLeTe + BMW K1100RS - szybsze, bo czerwone ;)