  • 1. Data: 2010-08-09 11:31:22
    Temat: Buty Adrenaline GT - opinie...?
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    potrzebuję nowe buty na trasę w dni ciepłe (nie upalne) i chłodne (nie
    zimowe), lekkie i wodoodporne czy Adrenaline GT spełnią moje
    wymagania...? Cenowo mieszczę się w 3 paczkach (vel starych melonach) ;)

    Ktoś nosi, ma coś do powiedzenia...?
    Dzięki z góry!

    P.S. Używam kurtki i rękawiczek A. i jestem bardzo zadowolony, więc może
    pora na buty...?

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... 356 '58 175

  • 2. Data: 2010-08-09 13:48:57
    Temat: Re: Buty Adrenaline GT - opinie...?
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > P.S. Używam kurtki i rękawiczek A. i jestem bardzo zadowolony, więc może
    > pora na buty...?

    Serio? Opisz cos wiecej - jesli na buty sie zdecydujesz to tez napisz.

    Kurtki szukam czegos bardziej przewiewnego niz to co mam.

    Nie masz plaskostopia? Ktos na grupie ma i moze poradzic jaka firma robi
    buty dla platfusow?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 3. Data: 2010-08-09 13:56:02
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Ivam napisał(a):
    > Nie masz plaskostopia? Ktos na grupie ma i moze poradzic jaka firma robi
    > buty dla platfusow?

    http://www.buty-zdrowotne.pl/index.php?option=75&cat
    _id=27

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 4. Data: 2010-08-09 14:06:41
    Od: amos <g...@g...com>

    On 9 Sie, 15:56, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > http://www.buty-zdrowotne.pl/index.php?option=75&cat
    _id=27

    Osobiscie uzywam model Witty - sprawuje sie rewelacyjnie w cieple dni.
    Choc nie ukrywam, ze w mokre dni mozesz miec problem z woda
    przedostajaca sie od strony piety ;D

    http://www.buty-zdrowotne.pl/index.php?option=75&act
    ion=product_show&cat_id=27&product_id=421

    A tak powaznie, da sie kupic dobre buty z prawdziwej skory za 300PLN?!
    --
    zdrowka
    amos

  • 5. Data: 2010-08-09 14:15:41
    Od: falco <m...@w...pl>

    Ivam pisze:

    > Serio? Opisz cos wiecej - jesli na buty sie zdecydujesz to tez napisz.

    heheh..., ale to ja się pytam kto... ;)

    > Kurtki szukam czegos bardziej przewiewnego niz to co mam.

    Używam bardzo intensywnie (zarówno w deszcz jak i mega upały) Adrenaline
    Summer AIR-FLO, swego czasu sprzedałem identyczną komuś z Precla (sorki
    zapomniałem imienia).

    Nic się nie urwało, przetarło, itp. W ogromne upały, które mieliśmy masz
    wrażenie, że jedziesz w podkoszulce, ale pomimo to ma sporo wzmocnień
    (plecy, barki, łokcie). Zapinane (szczelne) 2 kieszenie zewn. + 1 wewn.
    Na chłodniejsze dni dopinana (p. deszczowa) podpinka z dodatkową
    kieszonką na portfel i 2 na komórkę. Wloty na zamki przy rękawach,
    regulacja paskami na rzepy przy rękawach oraz w pasie.
    Kolor czarny z przeszytymi odblaskowymi lamówkami (w szarym odcieniu,
    więc są ładnie wkomponowane).

    Jeśli byś się decydował, mogę się zorientować z dostępnością i aktualną
    ceną (gdy na alledrogo były po 330-350 ja miałem chyba po 290).
    Oczywiście nowe!

    > Nie masz plaskostopia?

    eee...???

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... 356 '58 175

  • 6. Data: 2010-08-09 14:17:41
    Od: falco <m...@w...pl>

    Ivam pisze:

> [...]

    Jeśli byś się decydował, mogę się zorientować z dostępnością i aktualną
    ceną (gdy na alledrogo były po 330-350 ja miałem chyba po 290).

    eee...???
    P.S. Jeśli znów mi zdublowało odpowiedź, to sorki, bo serwer robi mnie w
    konia... :(

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... 356 '58 175

  • 7. Data: 2010-08-09 14:27:10
    Od: falco <m...@w...pl>

    Ivam pisze:

    > Serio? Opisz cos wiecej - jesli na buty sie zdecydujesz to tez napisz.

    Aaa... zapomniałem napisać o rękawiczkach... ;)
    Na chłodniejsze dni mam skórzane (BF) a na ciepłe używam ADRENALINE CITY
    AIR FLO.

    Są bardzo, ale to bardzo przewiewne (o to mi chodziło), zrobione z
    materiału, mają drobne wzmocnienia na palcach, zapinane na rzep.
    Bardzo łatwo się zakłada i zdejmuje, pomimo intensywnego użytkowania nie
    śmierdzą (a ręce mocno mi "pracują")... ;)

    Miałem je chyba po 45zł pod warunkiem, że w jedynie słusznym (czerwonym)
    kolorze... ;););)

    --
    Pozdr!

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 8. Data: 2010-08-09 14:28:43
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-08-09 16:17, falco pisze:
    > Używam bardzo intensywnie (zarówno w deszcz jak i mega upały) Adrenaline
    > Summer AIR-FLO

    Ma toto suwak do spinania ze spodniami? Bo jakoś nie mogę się dopatrzeć
    i doczytać w Internecie. I jeśli ma, to czy to jest zamek na całej
    szerokości pasa czy tylko taki krótki z tyłu?

    --
    duddits

  • 9. Data: 2010-08-09 14:33:56
    Od: falco <m...@w...pl>

    duddits pisze:

    > Ma toto suwak do spinania ze spodniami? I jeśli ma, to czy to jest zamek na całej
    > szerokości pasa czy tylko taki krótki z tyłu?

    Nie pamiętam, bo... nie używam... dopinanych spodni. ;) Ale niedługo
    jadę na moto, to sprawdzę i dam znać. Wydaje mi się jednak, że nie ma...

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 10. Data: 2010-08-09 14:35:13
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    | On 9 Sie, 15:56, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    A tak powaznie, da sie kupic dobre buty z prawdziwej skory za 300PLN?!

    Da sie: http://www.kobi-sklep.pl/index.php?products=product&
    prod_id=110

    Erg
    GS500