  • Data: 2011-05-08 22:01:39
    Temat: Re: Burza i indukcja w antenach WiFi
    Od: "PioM" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Kogo może opętać?

    Ludzi potomków.

    > Rozpatrywałem ten ,,tok myślenia'' -- ja jestem niepoczytalny,

    > w wyniku czego biskupi stosują symbolikę pogańską. To może mieć

    > sens (w świetle ,,nauk'' psychocośtamowych) ale nie wtedy, gdy

    > w grę wchodzi wędrowanie w czasie. Istotnie ;) -- moja choroba

    > umysłowa może doprowadzić kogoś do błędów, ale zauważ, że owa

    > symbolika jest stosowana nie tylko teraz, ale i na długo przed

    > moimi narodzinami, bez względu na to, jak długo żyję. :)

    O czym piszesz? Moze wszystko powtarza się. Twierdzisz, że ją wymyśliłeś?

    > Co mam podstawić? Geny czy krew? :) A może spuściznę materialną (szmal,

    > nieruchomości) lub niematerialną (wpływy, nauki) lub jeszcze inną?

    Nie ma co spłycać tego.

    > To Twoje zdanie. Na dodatek nie jest ono poparte/uzasadnione.

    > Linki podałem -- sprawdziłem to. :)

    Tez sprawdziłem nie było, były za to w innym wątku dyskusji. Pomyliłem się.
    Paranoiczne doszukiwanie się podbieństw symboli.

    Na pl.soc.religia są ciekawe teksty religijne. Przewiduje ktoś tam armageddon,
    wojne międzyplanetarną lub gorzej w tym miesiącu. Pisałeś ją, że podejrzewasz
    niekompetencje?

    > Co się spodobało? I komu spodobało się?

    > (jakim ludziom?)

    Symbol przypomina wklęsła gwiazdkę, między czterema kółkami, Kojarzy się z
    inteligencja. Nie wiem czy ten miałeś na myśli.
    Któs tam paranoicznie doszukał się zastosowania jego w naszej religii. Symbol
    na budynkach religijny przypomina 4 kierunki świata i pośrednie z kompasów.