  • 221. Data: 2014-07-07 18:02:33
    Temat: Re: Burmistrz odwolal komendanta za zdjecie na lawecie.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-07 14:32, Liwiusz wrote:

    > Bo na mandat i na receptę jest wzór urzędowy.

    I służą one do wystawiania mandatów i recept - nie do zapytań, nie do
    podcierania dupy, nie do wysyłania jako kartki świateczne i w końcu nie
    do do zadawania pytań.

    > Poproszę zatem o podanie linka do wzoru, na którym musi być zapytanie.

    Powiedz, że trolujesz. Ja cię naprawdę miałem za rozsądnego człowieka.
    To może inaczej - jak policja chce cie przesłuchać w charakterze świadka
    ot uważasz, że będzie zgodne z prawem wysłanie wypełnionego druku
    wezwania do odbycia kary w zakładzie karnym?

    Shrek.

  • 222. Data: 2014-07-07 19:00:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Poproszę zatem o podanie linka do wzoru, na którym musi być zapytanie.

    Polecam poszukać pod hasłem: zdrowy rozsaek...

  • 223. Data: 2014-07-07 19:09:21
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Mon, 07 Jul 2014 18:02:33 +0200, Shrek napisał(a):

    > I służą one do wystawiania mandatów i recept - nie do zapytań, nie do
    > podcierania dupy

    A tu bym lekko polemizował, chyba że coś się zmieniło i straż
    miejska/gminna może już być oskarżycielem publicznym w sprawach
    o niewskazanie?

  • 224. Data: 2014-07-07 20:21:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-07 15:24, Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Poczytaj sobie dyskusję, czy to o kształt druczku się ona toczy.

    Wysyłając na takim konkretnie druczku wszczął postępowanie
    mandatowe do którego nie miał prawa. I jego tłumaczenie że
    "mandatu nie było" nie wyczerpuje tematu co zauważył jego
    przełożony.

    Pozdrawiam

  • 225. Data: 2014-07-07 20:44:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-07 19:09, mlodz wrote:

    > A tu bym lekko polemizował, chyba że coś się zmieniło i straż
    > miejska/gminna może już być oskarżycielem publicznym w sprawach
    > o niewskazanie?

    ;)

    Tak czy inaczej wysłanie wypełnionego druczku _mandatowego_ oznacza
    propozycję przyjęcia mandatu. A nie zapytanie o kierującego - w każdym
    razie nie tylko.

    Shrek.

  • 226. Data: 2014-07-09 08:29:16
    Od: "Wojtus" <w...@n...dla.ciebie>

    > Poczytaj sobie dyskusję, czy to o kształt druczku się ona toczy.

    Nie no miałem uważać na słownictwo ale się kurwa normalnie nie da.
    Daję sobie na wstrzymanie z dalszą dyskusją. Zatrudnij się w miejsce
    wypierdolonego
    właśnie z pracy strasznika, jest nabór. Jak ci się to uda to mieszkańcy
    nawet nie odczują
    różnicy.