  • 151. Data: 2014-07-04 10:24:25
    Temat: Re: Burmistrz odwolal komendanta za zdjecie na lawecie.
    Od: "Wojtus" <w...@n...dla.ciebie>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:lp3nc9$7ua$1@news2.ipartners.pl...

    "komu powierzył pojazd do kierowania lub używania w oznaczonym czasie"

    Słowa klucze. Pojazd nie był powierzony ani do kierowania ani do używania.

  • 152. Data: 2014-07-04 10:26:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-04 10:03, masti pisze:

    > a wiesz, zę żadanie sprzeczne z prawem z punktu widzenia tego prawa nie
    > istnieje?

    Istnieje, co najwyżej może nie być sankcji za jego niespełnienie.

    Ale dlaczego zakładasz, że SM nie może, wbrew postanowieniom ustawy,
    prowadzić czynności wyjaśniających w sprawach o wykroczenia?

    --
    Liwiusz

  • 153. Data: 2014-07-04 10:27:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-04 10:24, Wojtus pisze:
> [...]
    >

    > "komu powierzył pojazd do kierowania lub używania w oznaczonym czasie"
    >
    > Słowa klucze. Pojazd nie był powierzony ani do kierowania ani do używania.

    Nie jest to pewne, a ocena należy do sądu.

    Twoja interpretacja prowadziłaby do martwego przepisu ("powierzyłem
    samochód do naprawy, więc nie do używania, więc nie powiem komu").

    Opatentuj to i sprzedawaj za 25zł jak ancaron swoje pisma antyradarowe ;)

    --
    Liwiusz

  • 154. Data: 2014-07-04 10:31:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Liwiusz,

    Friday, July 4, 2014, 10:27:52 AM, you wrote:

    > Nie jest to pewne, a ocena należy do sądu.
    > Twoja interpretacja prowadziłaby do martwego przepisu ("powierzyłem
    > samochód do naprawy, więc nie do używania, więc nie powiem komu").

    A to warsztat przekroczył prędkość wioząc naprawiany samochód?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 155. Data: 2014-07-04 10:57:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > A to warsztat przekroczył prędkość wioząc naprawiany samochód?

    Skąd mam wiedzieć. "Ja tylko powierzyłem do naprawy".

    --
    Liwiusz

  • 156. Data: 2014-07-04 10:59:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Jul 2014 10:26:14 +0200 osobnik zwany Liwiusz
    napisał:

    > Istnieje, co najwyżej może nie być sankcji za jego niespełnienie.
    >
    > Ale dlaczego zakładasz, że SM nie może, wbrew postanowieniom ustawy,
    > prowadzić czynności wyjaśniających w sprawach o wykroczenia?

    może ale jej nie wolno. Może Cię też zastrzelić. Ale też im nie wolno

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 157. Data: 2014-07-04 11:05:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Liwiusz,

    Friday, July 4, 2014, 10:57:29 AM, you wrote:

    > Skąd mam wiedzieć. "Ja tylko powierzyłem do naprawy".

    Stąd, że do wezwania dołączono zdjęcie z pojazdem wiezionym a nie
    jadącym samodzielnie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 158. Data: 2014-07-04 11:07:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Jul 2014 11:05:22 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

    > Stąd, że do wezwania dołączono zdjęcie z pojazdem wiezionym a nie
    > jadącym samodzielnie.

    to znaczy, że został użyty niezgodnie z wolą właściciela :)

  • 159. Data: 2014-07-04 11:09:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-04 10:59, masti pisze:

    > może ale jej nie wolno.

    Już podałem podstawę dlaczego jej wolno.

    > Może Cię też zastrzelić. Ale też im nie wolno

    Akurat to jest prawda (z pewnymi wyjątkami).

    --
    Liwiusz

  • 160. Data: 2014-07-04 11:10:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Stąd, że do wezwania dołączono zdjęcie z pojazdem wiezionym a nie
    > jadącym samodzielnie.

    "No toż mówię, że powierzyłem warsztatowi do naprawy. Co on dalej robił,
    nie wiem, ale nie powiem komu powierzyłem, bo nie powierzyłem do używania."

    --
    Liwiusz