  • 71. Data: 2010-05-14 09:59:45
    Temat: Re: [Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > I co to zmieni? Przeciez, tak jak pisalem poprzednio, limitem jest
    > przepustowosc zwezenia!
    > Wiec geniuszu kierownicy, zamiast zabierac mi prawo jazdy za wczesna
    > zmiane pasa ruchu - pomysl czy raczej nie nalezalo by zabierac prawa
    > jazdy prawdziwym burakom czyli tym na prawym pasie nie wpuszczajacym z
    > lewego i wlokacym sie na zwezeniu?

    co robi woda w zwezeniu ?? Przyspiesza. Czemu ?

    Co sie dzieje jak auto staje przy zwezeniu? Zwieksza zator ?

    Co sie dzieje gdy auto wbija sie z lewego na prawy bez zatrzymywania sie ?
    Rozladowuje sie korek.

    Icek

  • 72. Data: 2010-05-14 10:00:18
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    > W jednym wątku pisałem, że będę nagrywał drogowych "buraków" - akurat
    > ostatnio udało mi się nagrać dwóch kierowców, cierpiących na syndrom
    > "niewidzialnej ściany" - czyli jeśli tylko w zasięgu wzroku pojawi się
    > znak informujący o końcu pasa ruchu to ich pierwszą reakcją jest
    > zahamowanie tam gdzie stali, włączenie kierunkowskazu i czekanie aż ktoś
    > ich wpuści na sąsiedni pas. A że mają przed sobą 50 metrów pustej jezdni
    > oraz to, że właśnie przez swoją głupotę pomogli zablokować skrzyżowanie -
    > tego nie widzą.

    Zaraz, zaraz... To że Ci kierowcy wciskali sie - to ewidentnie ich wina.

    Ale co za pizda kierowca autobusu, skoro nie ma miejsca za skrzyzowaniem
    a on wjezdza i blokuje caly ruch na tym skrzyzowaniu...

    Pozdrawiam - Darek.

  • 73. Data: 2010-05-14 10:06:43
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Zalezy od warunkow.
    > Moze byc tak ze te dwa pasy tworza bufor dopasowujacy przepustowosc
    > zwezenia do przepustowosci wczesniejszych swiatel i akurat w sam raz
    > wystarcza.

    tak jest na partynickiej w strone zwycieskiej. 2 pasy maja dlugosc mniejsza
    niz 50 metrow a rozladowuja korek (dla tych co nie boja sie ich na chwile
    uzyc i zmienic pasa ruchu)

    Icek

  • 74. Data: 2010-05-14 10:11:24
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Bo u nas jazda samochodem traktowana jest często jako wyzwanie, okazja
    > do upustu ambicjom i "wyścigi" kto jest twardszy, cwańszy i bardziej
    > doświadczony. A przecież to tylko poruszanie się po mieście samochodem.

    nie widzisz roznicy. Dla tych co poruszaja sie samochodem zawodowo, spedzaja
    w nim caly dzien albo nawet pol czas gra role.

    Jadac jak kapelusznik z psiego pola na bielany a jadac dynamicznie
    "sposobem" mozesz zyskac do 30-40 minut.

    Robie po miescie 100-200 km dziennie. Dzieki dynamicznej jezdzie,
    decydowania sie na pool posiotion, nie oszczedzaniu paliwa zyskuje duzo
    czasu i mniej stresu stania w idiotycznych korkach.

    Korki robia sie w mojej ocenie w 50% z winy bzdurnych rozwiazan inzynierii.
    Drugie 50% niestety z powodu idiotow i burakow na drodze.

    Icek

  • 75. Data: 2010-05-14 10:22:42
    Temat: Re: Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 14 Maj, 00:15, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

    > Skoro zdąży, to nie blokers.

    Blokers. Najpierw zablokuje, zanim sie czlowiek zorientuje co jest
    mija te 10-20 sekund. Zanim sie wyjdzie i podejdzie to nastepne 10-20.
    I juz mamy zmiane swiatel czyli zdazy zablokowac. Ale wtedy sobie
    odjedzie I to "spacerowicz" staje sie blokersem.

    Lepiej trabic. A w przypadku na filmie ewidentnie widac ze matolki
    jada bez refleksyjnie.
    Zwraca uwage.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 76. Data: 2010-05-14 10:23:19
    Od: "Kostek Wycirowski" <k...@u...de>

    "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Kostek Wycirowski pisze:
    > ...>8
    > [....]
    >
    > Cholera, tu mnie masz!
    > Nie pomyslalem o tym! Jestem pod wrazeniem. Chyba pora umierac bo nie
    > nadazam za mlodymi, bystrymi umyslami.
    >
    > Z powazaniem
    > Sir Piernik

    Czyli nie tylko zlasowany, ale i już niestety nieuleczalny?

  • 77. Data: 2010-05-14 10:25:32
    Od: "Kostek Wycirowski" <k...@u...de>

    "Darek." <

    > Ale co za pizda kierowca autobusu, skoro nie ma miejsca za skrzyzowaniem
    > a on wjezdza i blokuje caly ruch na tym skrzyzowaniu...
    >
    > Pozdrawiam - Darek.

    A ty jakbyś nie był pizda, to może by do ´Ciebie dotarło, że za
    skrzyżowaniem było dośc miejsca. Nie każdy musi zakładać, że wszyscy inni to
    pizdy i będą to miejsce blokować.

  • 78. Data: 2010-05-14 10:29:45
    Od: "Neo[EZN]" <a...@w...pl>

    > Juz nie wspominam o tym ze kamerzysta wjechal na skrzyzowanie nie
    > majac pewnosci czy zjedzie :)

    Zjechałby gdyby nie ci blokersi. Dlatego właśnie wrzuciłem ten film żeby
    było widać, że czasem można "niechcący" zostać na środku skrzyżowania bo
    jakiś idiota zatrzyma się tuż za skrzyżowaniem chcąc zmienić pas ruchu
    mając przed sobą 50m wolnego miejsca. W dodatku kierowca tego srebrnego
    auta też nie popisał się inteligencją ładując się tuż przed autobus z
    sąsiedniego pasa.

  • 79. Data: 2010-05-14 10:31:43
    Od: "Neo[EZN]" <a...@w...pl>

    > Czyli po prostu rozdzielenie pasów.

    Otóż to!!! Napiszę e-maila do wrocławskiego WIM aby spróbowali zastosować
    to rozwiązanie w tym miejscu. Wystarczy kilka plastikowych "rozdzielników".

  • 80. Data: 2010-05-14 10:36:22
    Od: "Neo[EZN]" <a...@w...pl>

    > A nie przyszlo Wam do glowy ze to wlasnie sa ostatni, jeszcze nie
    > przetrzebieni, kulturalni kierowcy a buractwo to ci na prawym pasie?
    > Prawdziwy burak "ciagnie" na pelnym gazie do konca i tam wbija sie na
    > sile, cieszac sie ze wyslizgal frajerow....

    1. Gdyby każdy korzystał czasem z jednego i czasem z drugiego pasa to
    obydwa pasy byłyby tak samo uprzywilejowane.
    2. Nie można wkładać wszystkich zwężeń jezdni do jednego wora - czym innym
    jest zwężenie na prostej drodze a czym innym tuż za skrzyżowaniem - to na
    ogół jest po to, aby więcej aut było w stanie przejechać na jednym cyklu
    świetlnym.