  • 81. Data: 2010-05-14 10:37:25
    Temat: Re: [Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Kostek Wycirowski pisze:
    > Nie każdy musi zakładać, że wszyscy
    > inni to pizdy i będą to miejsce blokować.

    W Polsce musi.

    --
    Karolek

  • 82. Data: 2010-05-14 10:41:15
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    > A ty jakbyś nie był pizda, to może by do ´Ciebie dotarło, że za
    > skrzyżowaniem było dośc miejsca. Nie każdy musi zakładać, że wszyscy inni
    > to pizdy i będą to miejsce blokować.

    Jakby było dość miejsca to by nie zablokował skrzyżowania.
    Obudź się...

    Pozdrawiam - Darek.

  • 83. Data: 2010-05-14 10:42:21
    Od: "Neo[EZN]" <a...@w...pl>

    > Nie Ty dawales, nie Ty bedziesz odbierac.
    > Wg Ciebie nie znam zasad ale widze ze Ty poprostu masz problemy z
    > mysleniem.
    > Zalozmy ze lewy pas zostal wypelniony do konca, czyli zmiesci sie
    > powiedzmy kolo 10 samochodow.
    > I co to zmieni? Przeciez, tak jak pisalem poprzednio, limitem jest
    > przepustowosc zwezenia!

    ... o ile zwężenie ma mniejszą przepustowość od skrzyżowania - akurat jest
    sporo miejsc we Wrocławiu gdzie takie rozwiązanie jest bardzo dobre i zdaje
    egzamin. Wyobraź sobie lejek - to jest nasze zwężenie - wlewasz do niego
    wodę ale nie ciągłym strumieniem tylko partiami. I łatwo sobie wyobrazić,
    że im jest większa pojemność lejka - tym więcej wody będziesz mógł wlać do
    niego jednorazowo i zanim nalejesz kolejną porcję wody to poprzednia może
    już zdążyć przez ten lejek przepłynąć. I tacy kierowcy - blokersi lewych
    pasów sprawili, że pojemność tego lejka została zmniejszona prawie o połowę
    i na jednym cyklu świetlnym przejechało znacznie mniej samochodów.

  • 84. Data: 2010-05-14 10:43:19
    Od: "Neo[EZN]" <a...@w...pl>

    > Dobry pomysł.

    Dlatego właśnie piszę e-maila do WIM w tej sprawie.

  • 85. Data: 2010-05-14 10:45:01
    Od: "Neo[EZN]" <a...@w...pl>

    > Ale co za pizda kierowca autobusu, skoro nie ma miejsca za skrzyzowaniem
    > a on wjezdza i blokuje caly ruch na tym skrzyzowaniu...

    Jak to nie ma? Przecież za skrzyżowaniem jest SPORO miejsca. Na minimum 3
    takie autobusy! A że dwóch "agentów" postanowiło zablokować dojazd do tego
    miejsca to już nie jest wina kierowcy autobusu bo on nie przypuszczał, że
    można być aż takim półgłówkiem i zablokować jeden pas ruchu.

  • 86. Data: 2010-05-14 10:47:36
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Icek pisze:

    > nie widzisz roznicy. Dla tych co poruszaja sie samochodem zawodowo, spedzaja
    > w nim caly dzien albo nawet pol czas gra role.

    Też często zawodowo po mieście się muszę przemieszczać.

    > Jadac jak kapelusznik z psiego pola na bielany a jadac dynamicznie
    > "sposobem" mozesz zyskac do 30-40 minut.

    Gdzie jest Psie Pole?

    > Robie po miescie 100-200 km dziennie. Dzieki dynamicznej jezdzie,
    > decydowania sie na pool posiotion, nie oszczedzaniu paliwa zyskuje duzo
    > czasu i mniej stresu stania w idiotycznych korkach.

    Tak ci się tylko wydaje. Spróbuj kiedyś pojechać normalnie - płynnie,
    bez wciskania się na pole position, ale wykorzystując oczywiście
    wszystkie dozwolone pasy. Na trasie, gdzie po drodze masz 20
    sygnalizacji świetlnych na 2-3 z nich masz szansę się spóźnić w stosunku
    do "dynamicznego". Załóżmy 120 sekund oczekiwania na światłach, to
    wychodzi 6 minut (słownie: sześć 00/100).

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 87. Data: 2010-05-14 10:52:44
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    LEPEK pisze:

    > Gdzie jest Psie Pole?
    OK, już widzę.
    30 minut oszczędności przez samo wciskanie gazu?
    Gotów jestem się założyć, że stanowczo przesadziłeś.

    Pozdr,

  • 88. Data: 2010-05-14 10:55:17
    Od: ducze <d...@w...pl>

    LEPEK pisze:

    > Na trasie, gdzie po drodze masz 20
    > sygnalizacji świetlnych na 2-3 z nich masz szansę się spóźnić w stosunku
    > do "dynamicznego". Załóżmy 120 sekund oczekiwania na światłach, to
    > wychodzi 6 minut (słownie: sześć 00/100).

    Na 100-200km po mieście 20 sygnalizacji?? pomnóż razy kilka ilość świateł to i
    zaoszczędzonego czasu przybędzie.

  • 89. Data: 2010-05-14 11:08:13
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

> [...]
    > miejsca to już nie jest wina kierowcy autobusu bo on nie przypuszczał, że
    > można być aż takim półgłówkiem i zablokować jeden pas ruchu.

    Zgadza sie. Tylko że nie przewidziales (nie mogles przewidziec) ze
    zakorkuje sie przez dwoch debili. Ale to nie zmienia faktu że
    stałeś na skrzyżowaniu i blokowałeś ruch.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 90. Data: 2010-05-14 11:31:47
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    ducze pisze:

    > Na 100-200km po mieście 20 sygnalizacji?? pomnóż razy kilka ilość
    > świateł to i zaoszczędzonego czasu przybędzie.

    Nie na 100-200 - chciałem tylko dać obraz maxymalnych możliwych
    oszczędności czasu. I te oszczędności to przy założeniu, że zawsze wybór
    pasa będzie trafny i co 7-10 sygnalizację da się przegonić (co jest
    bardzo trudne).
    Na prawdę - polecam ustawić się z kimś w dwa samochody, ruszyć
    jednocześnie i zmierzyć różnicę czasu na mecie. Samym gonieniem pod
    czerwone nie zyska się pół godziny na przejeździe przez całe miasto.

    Podzr,