eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-VRe: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate1.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: n...@o...pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
    Date: Wed, 03 Feb 2010 10:27:58 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 43
    Sender: n...@n...onet.pl
    Message-ID: <6...@n...onet.pl>
    References: <hk9lc2$7lp$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate1.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1265189279 24322 213.180.130.17 (3 Feb 2010 09:27:59 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Feb 2010 09:27:59 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 212.2.96.100, 10.174.28.57
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.17)
    Gecko/2009122116 Firefox/3.0.17
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2252136
    [ ukryj nagłówki ]

    > Przyznasz, ze nie tak powinien dzialac naped na 4 kola?
    W tym modelu powinno mielić jedno z przodu i jedno z tyłu, po przeciwnej
    stronie. I tak powinien działać ten napęd na lodzie. Przynajmniej w mojej tak
    działał. Skoro widziałeś trzy kola to znaczy, że leżałeś na ziemi a śniegu było
    najwyżej kilka cm. No i nie widziałeś tylnego, kręcącego się koła.
    Skoro był lód, to wszystko w porządku. Tak powinien działać napęd bez blokad i
    szper. No i autko choćby i z blokadą mogło się zsuwać.
    Nie przyznam więc.

    > Jak obserwuje czasami inne marki - widac wyraznie, ze jak przod nie
    > moze, to tylne sie dolaczaja i pchaja az przednie zlapie przyczepnosc
    > (badz zadziala inny warunek odlaczajacy tyl).
    W tej marce, tył dołączony jest już przy ruszaniu, a odłącza się dopiero przy
    pewnej prędkości po ruszeniu. I jak na razie żaden z szanownych teoretyków nie
    wyjaśnił jak to się dzieje? Bardzo jestem ciekaw. Bo też nie wiem. Tak działał w
    tej, którą miałem przyjemność podróżować 6 lat.
    Jak było przy prędkościach szosowych, nie mam pojęcia bo nie było jak sprawdzić.

    > A wracajac do tego filmiku, gdzie H.CR-V i T.Highhlander nie daly rady
    > wtoczyc sie na pochylnie - jak to wytlumaczysz?
    > Zla wola testujacych, manipulacja?
    Nie mam pojęcia. Sądzę, że zmyślna manipulacja.

    > Po tym co zobaczylem - zwatpilem, czy w w/w sytuacji (przednie kola
    > mielace w piasku) tyl by mnie z tej sytuaji wyciagnal.
    Jeśli wisisz na podwoziu to żaden napęd nie pomoże. Jeśli pomoże to znaczy, że
    nie wisiałeś.

    > Co do odczuc subiektywnych - byc moze wydaje Ci sie, ze ow naped w CR-V
    > dziala(l) i cie ratuje(owal), natomiast prawdopodobnie gdybys jechal
    > autem FWD zajechal bys tak samo.
    To akurat mogłem kilka razy sprawdzić. Moja firma wysyła nas co jakiś czas na
    szkolenia z jazdy w terenie. No i tam okazuje się, że CR-V radzi sobie w
    głębokim błocie czy śniegu, stromym podjeździe dokładnie tak samo jak posiadane
    przez nas np. Navary ze zblokowanym napędem, bez centralnego dyfra.
    Przejedzie wszystko o ile nie wisi na podwoziu.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: