eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-VRe: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
    Date: Tue, 02 Feb 2010 17:54:23 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 51
    Message-ID: <hk9lc2$7lp$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hk8svt$5rp$1@inews.gazeta.pl> <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.238.171.48
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1265129666 7865 83.238.171.48 (2 Feb 2010 16:54:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Feb 2010 16:54:26 +0000 (UTC)
    X-User: alstd2
    In-Reply-To: <6...@n...onet.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251988
    [ ukryj nagłówki ]

    n...@o...pl pisze:
    >> w sobote widzialem dokladnie takie samo zachowanie Hondy CR-V jak
    >> pokazano na filmie. Przednie kola mielily, tyl wlaczal sie na moment i
    >> zaraz odpuszczal...
    > I co w tym dziwnego? Dobrze widziałeś. Nawet więcej niż było widać :-O
    > Chyba, że masz rozstaw oczu ponad 2m?
    > Bo z przodu mieliło jedno koło a tył mielił w tym czasie z drugiej strony.
    > Tam nie ma blokady ani szpery w dyfrach.
    > Pozdrawiam.
    >
    >
    majac widok na samochod (stojac powyzej, na zboczu) tak, ze widze trzy
    kola - dwa przednie i jedno tylne: dwa przednie mielily w miejscu - to
    jedne tylne (widoczne) 'stalo w miejscu' a auto w konsekwencji lecialo
    do tylu (tzn osuwalo sie ze zbocza).

    Przyznasz, ze nie tak powinien dzialac naped na 4 kola?

    Jak obserwuje czasami inne marki - widac wyraznie, ze jak przod nie
    moze, to tylne sie dolaczaja i pchaja az przednie zlapie przyczepnosc
    (badz zadziala inny warunek odlaczajacy tyl).


    A wracajac do tego filmiku, gdzie H.CR-V i T.Highhlander nie daly rady
    wtoczyc sie na pochylnie - jak to wytlumaczysz?
    Zla wola testujacych, manipulacja?

    Do tej pory mialem inne zdanie o tego rodzaju napedach (ba, nawet sam
    sie zastanawialem, czy moze jednak nie pojsc na ta 'strone mocy' - po
    tym jak raz zapadlem sie po os w piachu przenimi kolami na przecince
    lesnej i inne auto musialo mnie wyciagac).

    Po tym co zobaczylem - zwatpilem, czy w w/w sytuacji (przednie kola
    mielace w piasku) tyl by mnie z tej sytuaji wyciagnal.


    Co do odczuc subiektywnych - byc moze wydaje Ci sie, ze ow naped w CR-V
    dziala(l) i cie ratuje(owal), natomiast prawdopodobnie gdybys jechal
    autem FWD zajechal bys tak samo.

    W zeszlym roku w Tatrach Slowackich podszedl do mnie jakis pan i wprost
    spytal: "czy ja na serio wjechalem tu na samych oponach?" (X.Picasso)
    Fakt, ze wiekszosc jezdzila na lancuchach - nawet z napedem 4x4 - nie
    swiadczy, ze FWD nie da rady (jakby co lancuchy byly w bagazniku, ale
    nie odczuwalem jeszcze przymusu ich zakladania)


    --
    pozdr
    Adam (AL)
    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: