  • Data: 2012-05-26 14:57:53
    Temat: Re: Budżet mandatowy [OT]
    Od: nazgul <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-26 14:08, to pisze:
    > begin szufla

    > Bo jego rozumienie makroekonomii jest ma poziomie murzynów wymieniających
    > się paciorkami,

    dałeś sobie wmówić, że realna ekonomia jest trudna?

    >o socjologii nie wie nic, a o dyplomacji mniej więcej
    > tyle, co kibol ze stadionu.

    a to prawda
    Niektórzy ze środowisk liberalnych nawet wysuwają tezę, że to agent
    mający ośmieszyć idee wolnościowe.
    Jednak gdybyś wysilił się i spróbował zanalizować to co mówi, nie sądzę
    byś był w stanie wysunąć racjonalne kontrargumenty.
    Niestety tłumów nie porywa się argumentami.

    > Pewnie dlatego ma tak duże poparcie wśród nastolatków, bo to podobny
    > poziom.

    jak duże?
    większe niż kto?
    masz jakieś badania?
    nic przeciwko nastolatkom nie mam bo tam przynajmniej jeszcze jakiś
    idealizm można zaobserwować.
    są za to badania IQ->preferencje polityczne to sobie sprawdź.