  • Data: 2012-05-26 15:14:25
    Temat: Re: Budżet mandatowy [OT]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 26 May 2012 14:26:30 +0200, szufla napisał(a):
    > Czy korwin tez obliczal to nie wiem, ale uwierz mi, ze matematyki nauczyl by
    > cie dobrze.

    No, mistrzem brydzowym byl, to troche liczyc umie, ale gielda ju go
    przerosla.

    Ale tu polityka a nie matematyka - mniej wazne kto liczy, tylko w jakim
    celu :-)

    Jesli np Unia placi 500mln na autostrade, Polska 300 mln, plus teren, to
    mozemy wycenic teren po 100zl/m2, stwierdzic ze np 400mln warty, i wtedy
    wyraznie widac ze Polacy zaplacili wiecej niz Unia. To jest kompletnie
    nieoplacalne.
    Ale niech to bedzie autostrada na trasie ktora ty jezdzisz, bo na trasie
    ktora ja jezdze, to poprosze taka nieoplacalna :-)

    J.