  • 11. Data: 2012-01-06 20:21:31
    Temat: Re: Budynek Kodaka zeby bylo smiesznie - jak to wyglada po smierci
    Od: "StaM" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zygmunt Dariusz <z...@g...com> napisał(a):

    > Potwierdzasz to, co ja na tej grupie od lat pisze o zlodziejstwie,
    > pijanstwie, zawisci, chamstwie i zbydlecenia polakow.
    >
    > ZD
    Wszedzie kradna. W jednych krainach prominenci, politycy, tzw. celebryci, a
    gdzie indziej ludzie "zaradni" Ja osobiscie placilem w Polsce 24 lata i 4
    miesiace skladki emerytalne i wszystko mi przepadlo, wiec kazdy Polak
    mieszkajacy w Polsce ukradl mi niechcacy,za pomaoca rzadow, jakas setna
    grosza. ( w USA wystarczylo mi 20 lat a w Niemczech 4 lata na wyplate
    swiadczen. To jest jednak wielkie OT, a nie chce brzmiec jak jakis Enenuel.
    Pozdrawiam
    StaM

  • 12. Data: 2012-01-06 21:19:34
    Od: " Sebastian Z." <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    JD <j...@g...com> napisał(a):

> [...]
    Kanady o
    > raz
    > >

    > Żeby nie ten obrzydliwy HDR, chętnie obejrzałbym więcej niż trzy.

    Szkoda no ale juz nic nie poradze, mzoe nastepnym razem.

  • 13. Data: 2012-01-06 23:11:23
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-01-06 20:11:53 +0000, JD <j...@g...com> said:

    > Żeby nie ten obrzydliwy HDR, chętnie obejrzałbym więcej niż trzy.

    Howgh
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2012-01-07 09:06:22
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości grup

    > Howgh

    twardy jesteś :) ja wyłączyłem po pierwszym, nie da sie tego oglądać.

    Roger

  • 15. Data: 2012-01-07 11:14:43
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    To wręcz zabójca* na miejscu zbrodni.
    A HDR paskudny... Zniszczyłeś zdjęcia.

    *(czyli gość z cyfrą)

  • 16. Data: 2012-01-07 13:57:18
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Fri, 6 Jan 2012 19:18:55 +0000 (UTC), Sebastian Z. napisał(a):

> [...]

    > Wybralem sie na wycieczke do opuszczonego budynku Kodaka.

    > tak to teraz wyglada w wielkim przejaskrawieniu:

    Miejsce bardzo ciekawe, a zdjęcia beznadziejnie zepsute przez nadmierny
    HDR. Zamiast przekazywać smutny koniec żyjącego ongiś miejsca, pokazuje
    się jakieś wynaturzone potworki kolorystyczne, które nie pozwalają na
    odbiór treści przytłoczonej formą.
    Zero przekazu, za to festyniarskie discopolo.

    Szkoda, tym większa, że w innych wątkach zaczynają traktować Twoje
    zdjęcia Sebastianie jako zły przykład użycia HDR. Może czas na większy
    umiar?

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 17. Data: 2012-01-07 14:07:02
    Od: Lukasz <k...@a...pl[usun]>

    W dniu 06.01.2012 20:18, Sebastian Z. pisze:
> [...]
    7628740215197/

    > byl to glowny budynek fabryki produkujacej produkty Kodaka dla calej

    Spora część osób narzeka na przekombinowanie zdjęć przez HDR. Ja widzę
    to trochę inaczej. Gdy zobaczyłem pierwsze zdjęcie to nie wiedziałem na
    co patrzę - myślałem że to będą normalne zdjęcia. Poczułem lekki
    dyskomfort i niesmak. Po chwili jednak to zniknęło i zaczęło się w
    pewien sposób podobać. Nie wiem czy graliście kiedyś w grę Borderlands -
    gra jest jakby komiksowym 3D, z tym mi się te zdjęcia skojarzyły.
    Wyglądają komiksowo - ma to swój urok - zależy jak na nie się patrzy.
    Tyle moich odczuć :)

    Jestem ciekaw jakiego programu użyłeś do obróbki.

    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 18. Data: 2012-01-08 18:51:58
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-01-07 14:57, Sylwester Zarębski wrote:

> [...]
    >
    > Szkoda, tym większa, że w innych wątkach zaczynają traktować Twoje
    > zdjęcia Sebastianie jako zły przykład użycia HDR. Może czas na większy

    Te fotki fajnie wyszly:
    http://gizmodo.pl/gadgets/30018/opuszczone_teatry_za
    mienione_we_wspolczesne_ruiny.html

  • 19. Data: 2012-01-09 08:37:03
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Te fotki fajnie wyszly:
    > http://gizmodo.pl/gadgets/30018/opuszczone_teatry_za
    mienione_we_wspolczesne_ruiny.html

    Jest wiele fajnych HDR-ów.
    I sporo beznadziejnych...

  • 20. Data: 2012-01-09 08:40:31
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <k...@a...pl[usun]> napisał w wiadomości

> [...]
    > Tyle moich odczuć :)
    >
    > Jestem ciekaw jakiego programu użyłeś do obróbki.

    Podejrzewam, że taki efekt da każdy program z algorytmem mapowania opartego
    na lokalnych parametrach obrazu. Czyli każdy.
    A zrobienie HDR-a, przy którym nic nie musi "znikać" jest po prostu często
    trudniejsze, niż pociągnięcie gałą "na maksa"...