  • Data: 2011-11-03 13:41:43
    Temat: Re: Brawo dla Sony
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 03.11.2011 14:30, Jakub Witkowski wrote:

    > A bo ja wiem - przecież teraz przetwarza się dane z matrycy w trybie
    > ciągłym,
    > tyle są one zaraz zapominane. Prosty bufor w pamięci nie musi być
    > szczególnie
    > prądożerny. A jeszcze przy tym tempie rozwoju technologii jakie
    > obserwujemy,
    > zdecydowanie nie napisał bym "nigdy" :)

    Problem w samym wyświetlaczu. Musi być włączony w czasie kadrowania.
    Przy kadrowaniu ciągłym, np polowanie na ptaszki ciągle masz prąd brany.
    Jeszcze ciekawiej jest przy japońskich turystach, jedno zdjęcie co 2
    minuty. Wyłączać czy nie wyłączać? Włączenie pobiera więcej prądu niż
    praca stała, z drugiej strony nie wiesz za ile wizjer będzie potrzebny.

    --
    http://szumofob.eu