    Date: Fri, 01 Jul 2011 00:10:16 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bramki Viatool - nie dla idiotów

    W dniu 2011-06-30 23:55, Kris_Poland pisze:

    > Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > podniesc mozna to co jest zaprojektowane dla demontazu
    > juz widze jak ekipa deomtuje bramke i ustawia antene ponownie
    > na moje oko 4 chlopa do oplacenia noca + dojazd
    >
    > ktos sie sfrajerowal godzac na to

    No zwróciłem na to dziś uwagę i faktycznie bramy tego systemu są sporo
    niższe niż dotychczasowe bramy z drogowskazami i wiadukty.

    A czasami obwodnicą jeździły dość wysokie ładunki - najniższy był zdaje
    się wiadukt który jest jak się dojeżdża do Karwin i tam te największe
    ładunki musiały jechać lewym pasem, bo tam było trochę wyżej.
    No ale teraz im zabraknie dobrego metra na tych bramach.