-
Data: 2011-07-01 12:42:52
Temat: Re: Bramki Viatool - nie dla idiotów
Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2011-06-29 10:44, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Hello Albercik,
>
> Wednesday, June 29, 2011, 10:35:47 AM, you wrote:
>
>>> tak sobie patrzę na te bramki zamontowane na krajowej 6
>>> i mysle sobie ze tylko idiota mogl to zaprojektowac
>>> patrzac na czasze anteny domyslam sie ze sygnal w razie niepogody bedzie
>>> wysylany na satelite
>>> do skutku pozytywnego, ale jak to jest zasilane??
>>> ale nie o tym chcialem
>>> ktos KOMPLETNIE nie pomyslal i nie przewidzial transportu POJAZDOW
>>> PONADGABARYTOWYCH
>>> jakikolwiek transport wiatrakow innych czesci mostow przepustow bedzie
>>> zablokowany przez piekne
>>> polskie bramki buahahaha
>> też się zastanawiałem dlaczemu w obecnych czasach, gdzie to technologia
>> transmisji bezprzewodowej jest na dość wysokim poziomie takie badziewia
>> stawiają. Już nawet bez stawiania całej infrastruktury dogadali by się z
>> jakimś operatorem komórkowym i by mieli dokładne śledzenie trasy
>> przejazdu.. Już nie wspomnę o transmiterach małej mocy o zasięgu
>> kilkudziesięciu metrów umieszczonych gdzieś w rowie, czy antenach
>> wtopionych w asfalt..
>
> Masz małą wyobraźnię. Bardzo małą. Gdyby nie kamery, to transmitery
> Viatoll zamiast być w samochodach, byłyby w szufladach. Kamery mają
> konfrontować zgodność numerów rejestracyjnych z danymi transmitera.
>
Po pierwsze kamer nie ma na wszystkich bramownicach. A jeżeli są to
tylko jako dodatek. Jest całe mnóstwo bramownic bez kamer.
Po drugie każde auto powyżej 3.5t ma mieć moduł i to jest obowiązek za
jego brak jest mandat i to spory.
Po trzecie system viatoll może sprawdzać czy moduł jest wyłączony
Po czwarte ITD ma narzędzia do kontroli każdego przejeżdzającego auta -
czy nie ma modułu oraz czy jest włączony.
Po piąte dotąd były winietki a viatoll jest tylko ich rozwinięciem i też
teoretycznie nikt nie widział czy tir ma winetkę czy nie do czasu
kontroli ale jakoś większość miała.
Po szóste z w.w informacji wynika że obecny system będzie szczelniejszy
i to dowodzą doświadczenia np z Niemiec.
Pozdrawiam
Rafał
Następne wpisy z tego wątku
- 01.07.11 12:55 RoMan Mandziejewicz
- 01.07.11 15:07 rzymo
- 01.07.11 17:34 Marek Dyjor
- 01.07.11 19:06 Shrek
- 01.07.11 19:25 Artur Maśląg
- 01.07.11 19:38 Artur Maśląg
- 01.07.11 20:06 Artur Maśląg
- 01.07.11 21:46 jerzu
- 01.07.11 22:11 Artur Maśląg
- 02.07.11 00:45 Kris_Poland
- 02.07.11 00:46 Kris_Poland
- 02.07.11 00:49 Kris_Poland
- 02.07.11 00:41 Kris_Poland
- 06.07.11 08:54 LEPEK
- 12.07.11 11:13 ..Aldi..Romek..
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=