  • Data: 2017-09-26 21:02:35
    Temat: Re: Brama
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:oqe7lg$mrn$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 26.09.2017 o 20:06, J.F. pisze:

    >No więc dostał odpowiedź i niech spada. Wogóle co to za pomysł, żeby
    >zatrzymywać następnego w kolejce?

    Powiedzmy - uzasadnione podejrzenie.
    Padlaby odpowiedz ze nie znaja ... to co by bylo, jakby pasy byly
    zapiete ?

    >Zapisz się do policji. Naprawdę prawo wymaga, żeby niedorzeczniczka
    >pieprzyła od rzeczy niepytana? No to trzeba zmienić prawo albo
    >niedorzeczniczkę.

    Ale przeciez spytana byla.
    Prawo jak najbardziej trzeba zmienic.
    A rzeczniczka co ma ci powiedziec - ze wolno przejezdzac ?

    >Żebyś się w łeb piedolnął. Albo przestał pieprzyć od rzeczy. W Polsce
    >jakbyś nie pamiętał obowiązuje dmnmniemanie niewinności. Wiem że
    >postsowieci nie wszyscy rozumieją...

    No to przeciez nie proponuje zabrac PJ, a dmuchanko to nie zadna kara
    :-)

    Lepiej sie na Ameryke powolaj i jej brak dyskryminacji, ktory przeciez
    i u nas obowiazuje :-)

    J.