  • Data: 2017-09-26 23:38:45
    Temat: Re: Brama
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz Viste"

    > Jednak w policji pracują idioci. Zamiast przeprosić/olać sprawę to
    > tłumaczą się bzdurnie, jednocześnie się pogrążając.

    Z tego co czytam (filmu nie oglądałem) to rozumiem że chcieli zatrzymać
    motocyklistę co na jednym kole figlował, ten się nie zatrzymał, to
    zatrzymali kolegów za nim. Koledzy wykazując brak współpracy dostali
    mandat bo akurat się zdarzyło że pasy nie zapięte. Ja tu żadnego problemu
    nie widzę, i na miejscu policjanta pewno postąpiłbym podobnie, wszak
    chodziło o zatrzymanie motocyklisty-idioty, a skoro kolejni idioci
    próbują go nieudolnie kryć, to mają za swoje.

    A czy to orszak weselny, pogrzebowy czy też transport uranu nie ma w
    ogóle znaczenia - wypadek z udziałem motocyklisty-idioty miałby te same
    konsekwencje.
    ---
    Dlatego osobiście jestem za tym by wprowadzić prawną możliwość corocznego
    odstrzelenia pewnej małej ilości policjantów a także piszących na niusy :-)