-
X-Received: by 2002:a25:c594:: with SMTP id v142-v6mr320221ybe.14.1527801225504; Thu,
31 May 2018 14:13:45 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a25:c594:: with SMTP id v142-v6mr320221ybe.14.1527801225504; Thu,
31 May 2018 14:13:45 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs
4all.nl!85.12.16.68.MISMATCH!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!pee
r01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.iad!feed-me.highwinds-media.com!new
s.highwinds-media.com!x25-v6no763623qto.0!news-out.google.com!p41-v6ni1500qtp.1
!nntp.google.com!x25-v6no763613qto.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.goog
legroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 31 May 2018 14:13:45 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <pepn8s$qbp$2@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=64.4.90.163;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 64.4.90.163
References: <pds6b7$4np$1@node2.news.atman.pl> <pe27fd$4ej$1@node1.news.atman.pl>
<5b052f6d$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
<pe4oak$kla$1@node1.news.atman.pl> <162edrrl9gqy1$.dlg@myjk.org>
<pe760c$90s$1@node2.news.atman.pl> <wfk5x4g2b1ps$.dlg@myjk.org>
<pe9odh$jgg$1@node2.news.atman.pl> <hmwa7qz8q9rl$.dlg@myjk.org>
<pec3e9$o2d$1@node2.news.atman.pl> <ie77ymto13ec$.dlg@myjk.org>
<peee8s$td3$1@node2.news.atman.pl> <peef8l$ahf$8@node2.news.atman.pl>
<pef94l$mo9$1@node2.news.atman.pl> <peg163$ash$3@node2.news.atman.pl>
<pehe6n$lqm$1@node2.news.atman.pl> <pehhdt$tn3$5@node1.news.atman.pl>
<peka49$pc8$1@node1.news.atman.pl> <pekequ$5nr$1@node2.news.atman.pl>
<2...@g...com>
<pelaf0$me5$1@node1.news.atman.pl>
<1...@g...com>
<pen3bp$che$6@node2.news.atman.pl>
<b...@g...com>
<penvt1$gvr$1@node2.news.atman.pl>
<f...@g...com>
<pepn8s$qbp$2@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <b...@g...com>
Subject: Re: Braknie prądu:(
From: s...@g...com
Injection-Date: Thu, 31 May 2018 21:13:45 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 7366
X-Received-Body-CRC: 2781824050
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2632427
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 31 maja 2018 15:51:42 UTC-5 użytkownik Shrek napisał:
> W dniu 31.05.2018 o 22:16, s...@g...com pisze:
>
> >> I są tam jeszcze wolne miejsce po tym jak postawili Spire, zaczęli
> >> budować Haba i Spinnakera?
> >>
> >
> > Nie wiem, od dawna nie korzystam.
>
> Zdaj się na moje słowo. Teraz tam nie zaparkujesz.
>
A mozliwe, swiat sie zmienia.
> >> To zmyślasz, bo z Daszyńskiego w okolice Hali Mirowskiej idzie się z
> >> buta ponad 20 minut.
> >>
> >
> > Google mowi ze 18 minut tam gdzie chodzilem. Mam szybki chod, wyrabialem sie
sporo szybciej niz te 18 minut.
>
> Za to z olszynki do przystanku cię niemoc ogarniała i szedłeś 10 minut:P
>
Czepiasz sie tych 2-4 minut? To cos zmienia w kontekscie tego co pokazywalem wyzej?
Jesli jazda autem jednak bedzie dluzsza o 3-6minut i nadal porownywalna do jazdy
autobusem to cos zmienia?
Chcesz cos udowodnic w kontekscie dyskusji o podrozowaniu po wawie czy czepiasz sie
detali tak dla sportu?
> > Koszt dojazdu. Napisalem nizej. Auto jako takie jest drogie. Ale jak juz jest i
sie placi to kazdy kolejny km jest tani.
>
> Analogicznie licząc jak już kupisz miesięczny to KM za darmo:P
>
KM? komunikacja miejska czy koleje mazowiecie?
> > Znaczy sie zamiast miasta w rodzaju warszawy wolisz cos na miare bombaju,
singapuru czy shenzen?
> > Tam aut prawie nie ma, zbiorkom jest ale ciasnota niezmiemska.
> > Miasta w rodzaju berlina to raczej wyjatek i trudno oczekiwac ze kazde takie
bedzie.
>
> Czemu?
>
Bo probka statystyczna pokazuje ze jednak wiekszosc populacji ma pecha nie mogac
szybko do pracy dojechac.
Zazwyczaj jednak spedzaja okolo godziny na dojazdach w jedna strone.
Taki berlin czy amsterdam bedzie pewnym wyjatkiem ale juz londyn, wawa czy pekin lub
bombaj mocno statystyke podniosa.
A sek lezy w tym ze trzeba miasta planowac i budowac z rozmyslem i dlugofalowo a nie
doraznie latac problemy.
> > To oczywiste. Kiedys kumplowi policzylem ile kosztuje auto i zapytalem czy
wyjezdzi w miesiacu te 500-1000pln na taksowki, kolej, rower itp.
> > Zlapal sie za glowe i widac bylo ze mu zapal do kupna auta ostygl.
> >
> > Ale jak juz auto masz bo musisz to jazda juz jest tania.
>
> Czmu musisz? Właśnie w mieście wcale nie musisz.
>
Jak musisz jechac na wikend do rodzicow na wies bo jestes sloik to musisz je miec. Bo
taniej niz jazda taryfa czy pociagiem ktory zlikwidowano.
"Musisz" jest pzoa ta dyskusja. Jak ktos kupil auto to z jakiegos powodu to zrobil.
Nie widze celu aby drazyc ten aspekt.
Na pi*oko 40-50 osob ktore w tej pracy znalem/znam tylko 4-6 nie mialo samochodu.
Reszta miala bo potrzebowala.
I statystyka pokazuje ze sporo ludzi po wawie jezdzi bo albo musi albo tak im
wygodniej nawet w obliczu korkow takich jakie sa.
>
> > W Warszawie jest pod tym względem bardzo źle. Szacowane dochody ze sprzedaży
biletów komunikacji miejskiej w 2015 roku to zaledwie 816 mln zł. Wpływy z biletów
pokrywają zaledwie około 30 proc. wydatków na transport miejski (w 2014 r. było to
29,32 proc.)
>
> To też sprawdz, ile miasto wydaje na całość polityki transportowej.
>
Ja ci informacje podalem. Podziel sie madroscia/wiedza. Zaargumentuj. Uda ci sie.
Wierze w ciebie.
> >> To akurat ma pewnien zwązek z efektywnością samochodów:P
> >>
> >
> > Nie widze zwiazku.
>
> Korki są z samochodów, czy z tramwajów?
>
Tramwaje maja wydzielone torowiska, zielona fala tramwajowa nie utrudnia jazdy
tramwajom. A samochody niech stoja.
Tak ja to widze.
Tyle ze nikt tego nie implementuje.
Za moich czasow na centralnym tramwaj przyjezdzal na przystanek, wysadzal ludzi
(10-15-20 sekund) a potem zamykal drzwi, podjezdzal 5m i stal 10-20-30 sekund
czekajac na zielone.
W tym czasie w trakcie szczytu kolejne tramwaje staly na wysokosci emilii plater i
czekaly az sie miejsce zrobi przed centralnym.
Zrobienie sygnalizacji pod tramwaje nijak nie zmniejszy przeplywu samochodow bo
tramwaje beda tyle samo czasu potrzebowac na przejazd. Ale nie beda czekac.
Tyle ze nikt tego nie robi. Bo tramwaje sa zle uzywane. I dlatego nie sa lepsze od
autobusu choc by mogly.
> > No, mozna tak se dyskutowac tyle ze to do niczego nie prowadzi.
>
> Też racja. Zwłaszcza jak ktoś kreatywnie liczy i koszty i czasy
> przejazdy i jeszcze delikatnie rozmija się z prawdą co do prędkości
> podrózowania piechotronem w zależności od tego czy idzie na przystanek,
> czy z (dziekiego) parkingu:P
>
>
Nono, nie ma to jak dyskutowac ze sciana, taka co sie czepia i nie bardzo nadaza...
Mysle ze tu opuszcze dyskusje bo widze ze nic sie madrego nie dowiem.
Milego dnia!
Następne wpisy z tego wątku
- 01.06.18 01:28 kk
- 01.06.18 06:38 Shrek
- 01.06.18 06:44 Shrek
- 01.06.18 09:13 Myjk
- 01.06.18 21:33 kk
- 01.06.18 22:09 Marek S
- 01.06.18 23:20 s...@g...com
- 02.06.18 10:51 Myjk
- 02.06.18 22:29 Kris
- 02.06.18 23:41 CTP
- 03.06.18 01:46 s...@g...com
- 03.06.18 09:04 Myjk
- 03.06.18 09:31 Myjk
- 03.06.18 09:35 CTP
- 03.06.18 09:49 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=