-
Data: 2018-06-03 09:31:56
Temat: Re: Braknie prądu:(
Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Sat, 2 Jun 2018 16:46:52 -0700 (PDT), s...@g...com
> On ci napisal co porownal.
Ja też napisałem, po tym jak rzekomo "nie zrozumiał" albo rzekomo "nie
wiedział" że porównuje się tylko rzeczy porównywalne. To tak jakby pod
względem dizajnu domyślnie zestawić ze sobą Fiata Multipla i Porshe Cayene
i dziwić się że Multipla przegrała. Kompletny bezsens.
> Jakos ja zrozumialem co mial do przekazania. Nie mam interesu ci matkowac
> i w Twoim imieniu mu cokolwiek tlumaczyc.
Ale odpowiedzieć na pytanie chyba potrafisz? Czy, Twoim zdaniem,
porównywanie samochodów z róznych segmentów względnie z różną ceną ma
jakikolwiek sens? Jeśi tak, to jaki, bo może ja faktycznie błądzę.
> Skoro nie umiesz wyjasnic to sie pogodz ze ktos nie rozumie i tyle.
Jaśniej się już chyba nie da wyjaśnić że porównuje się te same segmenty
względnie enę. Mareczek porównał do segmentu C segment E, o 100-300 tys.
droższy i zupełnie nie widzi w tym nic dziwnego.
> Po to sie dyskutuje aby sie wymienic informacja czy opinia.
Właśnie się staram. Zatem wczoraj popełnione
PHEV (elektryk) vs Mazda6 (diesel).
https://www.youtube.com/watch?v=m5yf_wZ__a4
https://www.youtube.com/watch?v=NpkmdRgGBRA
Przy czym nie znalazłem apki gdzie można ustawić na sztywno dźwięk, dlatego
w elektryku na nagraniu wydaje się być głośniej niż jest w rzeczywistości
-- bo telefon sam sobie podkręca poziom jak jest ciszej. Mimo tego napisz
mi wprost że nie ma różnicy, że silnika nie słychać i takie tam -- bo chcę
uwierzyć że śnię. :P
Ps. w I-MiEV do 100km było podobnie (bo tam cienkie oponki), dopiero
powyżej bardziej świszczało (bo lusterka wielkie i buda wysoka). Leafem nie
jechałem, ale wątpię aby było w nim głośniej niż w taczce. Jak dla mnie to
trzeba być zwyczjanie bardzo mocno uprzedzonym do elektryka żeby takie
opinie popełniać. No i wcale mnie nie dziwi taka a nie inna sytuacja, bo
tutaj niewielu pała miłością do tych aut (ja też oczywiście widzę wady,
głównie cena i zasięg). Zdecydowana większość woli smrodządze i hałasujące,
wszak to często "muzyka" dla ich uszu, spaliniaki, to trudno żeby "bronili"
elektryków. Tymczasem gdyby w samochodzie spalinowym panowała taka "cisza"
jak w elektryku, to pewnie na elektryka bym się nawet nie obejrzał.
Niestety jest inaczej.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-10 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-10 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-10 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=