eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBraknie prądu:(Re: Braknie prądu:(
  • X-Received: by 2002:a0d:f606:: with SMTP id g6-v6mr300381ywf.3.1527798453006; Thu, 31
    May 2018 13:27:33 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a0d:f606:: with SMTP id g6-v6mr300381ywf.3.1527798453006; Thu, 31
    May 2018 13:27:33 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader5.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.iad!feed-me.h
    ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!x25-v6no744331qto.0!news-out.google
    .com!k3-v6ni1455qtj.0!nntp.google.com!x25-v6no744326qto.0!postnews.google.com!g
    legroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 31 May 2018 13:27:32 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <m...@4...net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=64.4.90.163;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 64.4.90.163
    References: <pds6b7$4np$1@node2.news.atman.pl> <162edrrl9gqy1$.dlg@myjk.org>
    <pe760c$90s$1@node2.news.atman.pl> <wfk5x4g2b1ps$.dlg@myjk.org>
    <pe9odh$jgg$1@node2.news.atman.pl> <hmwa7qz8q9rl$.dlg@myjk.org>
    <pec3e9$o2d$1@node2.news.atman.pl> <ie77ymto13ec$.dlg@myjk.org>
    <peee8s$td3$1@node2.news.atman.pl> <peef8l$ahf$8@node2.news.atman.pl>
    <pef94l$mo9$1@node2.news.atman.pl> <peg163$ash$3@node2.news.atman.pl>
    <pehe6n$lqm$1@node2.news.atman.pl> <pehhdt$tn3$5@node1.news.atman.pl>
    <peka49$pc8$1@node1.news.atman.pl> <pekequ$5nr$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <pelaf0$me5$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <pen3bp$che$6@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <m...@4...net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: Braknie prądu:(
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Thu, 31 May 2018 20:27:33 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 4775
    X-Received-Body-CRC: 3915352908
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2632419
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 31 maja 2018 01:15:23 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Wed, 30 May 2018 19:37:33 -0700 (PDT), s...@g...com
    > > A co do kosztow to tramwaje sa najdrozsze i sa moim zdaniem
    > > zmarnowane jako srodek transportu. Brak zielonej fali, brak
    > > wykorzystania pierwszenstwa tramwaju, zbyt czeste przystanki
    > > powoduja ze tramwaj z sprawnego srodka staje sie gorszy od autobusu
    > > (korki przy awarii jednego).
    >
    > We Wroclawiu jest jakies lobby tramwajowe, pod haslem
    > "my chcemy tramwaju na (wpisac osiedle)".
    > Czego nie bardzo rozumiem, choc:
    > -trasy autobusowe czesto pokrecone i jedzie dlugo,
    > -bez buspasu stoi w korku,
    >

    Tramwaj vs autobus (szczegolnie przegubowy) wiele nie zmienia.
    Tez nie rozumiem tego ruchu pro tramwajowego.

    ALE. Jak tramwajka miala by malo przystankow, zlokalizowanych w miejscach
    przesiadkowych i laczyla by sensownie miejsca gdzie ludzie jezdza to wypas.

    Przykladem jest np. tramwaj na linii bytom-chorzow. O ile torowisko nie zniszczone to
    jedzie dosyc zgrabnie. I ma sens bo nie stoi na skrzyzowaniach.

    Tyle ze to polaczenie miedzymiastowe. W samym miescie jednak lepszy autobus.

    > Zielona fale dla tramwajow dalo sie zrobic (a oby ich cos trzasnelo),
    > czeste przystanki ... a ile chcesz spacerowac do przystanku, choc
    > akurat jeden glupi udalo sie zlikwidowac.
    >

    Moim zdaniem optymum to jakies 5-10 minut do przystanku piechota. Czyli z grubsza
    niecale 500m (srednio).

    Aktualnie przystanki tam gdzie sa sa co 100-200m.
    Tyle dla autobusu. Tramwaj jak jest zaplanowany jako srodek transportu szkieletowy
    powinien miec przystanki nawet rzadziej.

    Ale to moje zdanie, babcie i inwalidzi sie z nim nie zgodza.

    Tak czy siak nie dogodzisz wszystkim. A i tak trzeba bedzie doplacac...

    > Za to patrze jeszcze na marnotrawstwo miejsca przez tramwaje.
    > Przystanki IMO sa problemem, bo wymagaja szerokosci, a co potem z ta
    > szerokoscia zrobic miedzy przystankami ? Parking na srodku drogi ?
    >
    A w sumie czemu nie?

    > Jeszcze jakby przystanki zrobic za skrzyzowaniami, to by ladnie
    > pasowal pas do lewoskretu, ale upierdliwie je robia przed ...
    > A moze przeniesc torowiska na pobocze ?
    >

    Teraz po ptokach. Juz nabudowane i reorganizacja rodem z alternatyw sie nie zwroci
    nigdy...


    > Metro owszem, ale jak mam isc do przystanku pare minut dluzej (bo
    > tramwajowe sa za czesto), potem poczekac pare minut dluzej na pociag
    > ... to gdzie tu zysk ?
    > Ale powyzej pewnej wielkosci miasta raczej nie ma wyboru.
    >
    Zysk jest w tym ze wychodzisz na przystanek tak aby nie czekac.
    No i narod zdrowszy bo jednak te przeliczeniowe 2km dziennie przejdzie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: