-
X-Received: by 2002:a0d:f606:: with SMTP id g6-v6mr300381ywf.3.1527798453006; Thu, 31
May 2018 13:27:33 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a0d:f606:: with SMTP id g6-v6mr300381ywf.3.1527798453006; Thu, 31
May 2018 13:27:33 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader5.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.iad!feed-me.h
ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!x25-v6no744331qto.0!news-out.google
.com!k3-v6ni1455qtj.0!nntp.google.com!x25-v6no744326qto.0!postnews.google.com!g
legroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 31 May 2018 13:27:32 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <m...@4...net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=64.4.90.163;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 64.4.90.163
References: <pds6b7$4np$1@node2.news.atman.pl> <162edrrl9gqy1$.dlg@myjk.org>
<pe760c$90s$1@node2.news.atman.pl> <wfk5x4g2b1ps$.dlg@myjk.org>
<pe9odh$jgg$1@node2.news.atman.pl> <hmwa7qz8q9rl$.dlg@myjk.org>
<pec3e9$o2d$1@node2.news.atman.pl> <ie77ymto13ec$.dlg@myjk.org>
<peee8s$td3$1@node2.news.atman.pl> <peef8l$ahf$8@node2.news.atman.pl>
<pef94l$mo9$1@node2.news.atman.pl> <peg163$ash$3@node2.news.atman.pl>
<pehe6n$lqm$1@node2.news.atman.pl> <pehhdt$tn3$5@node1.news.atman.pl>
<peka49$pc8$1@node1.news.atman.pl> <pekequ$5nr$1@node2.news.atman.pl>
<2...@g...com>
<pelaf0$me5$1@node1.news.atman.pl>
<1...@g...com>
<pen3bp$che$6@node2.news.atman.pl>
<b...@g...com>
<m...@4...net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <5...@g...com>
Subject: Re: Braknie prądu:(
From: s...@g...com
Injection-Date: Thu, 31 May 2018 20:27:33 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 4775
X-Received-Body-CRC: 3915352908
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2632419
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 31 maja 2018 01:15:23 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
> Dnia Wed, 30 May 2018 19:37:33 -0700 (PDT), s...@g...com
> > A co do kosztow to tramwaje sa najdrozsze i sa moim zdaniem
> > zmarnowane jako srodek transportu. Brak zielonej fali, brak
> > wykorzystania pierwszenstwa tramwaju, zbyt czeste przystanki
> > powoduja ze tramwaj z sprawnego srodka staje sie gorszy od autobusu
> > (korki przy awarii jednego).
>
> We Wroclawiu jest jakies lobby tramwajowe, pod haslem
> "my chcemy tramwaju na (wpisac osiedle)".
> Czego nie bardzo rozumiem, choc:
> -trasy autobusowe czesto pokrecone i jedzie dlugo,
> -bez buspasu stoi w korku,
>
Tramwaj vs autobus (szczegolnie przegubowy) wiele nie zmienia.
Tez nie rozumiem tego ruchu pro tramwajowego.
ALE. Jak tramwajka miala by malo przystankow, zlokalizowanych w miejscach
przesiadkowych i laczyla by sensownie miejsca gdzie ludzie jezdza to wypas.
Przykladem jest np. tramwaj na linii bytom-chorzow. O ile torowisko nie zniszczone to
jedzie dosyc zgrabnie. I ma sens bo nie stoi na skrzyzowaniach.
Tyle ze to polaczenie miedzymiastowe. W samym miescie jednak lepszy autobus.
> Zielona fale dla tramwajow dalo sie zrobic (a oby ich cos trzasnelo),
> czeste przystanki ... a ile chcesz spacerowac do przystanku, choc
> akurat jeden glupi udalo sie zlikwidowac.
>
Moim zdaniem optymum to jakies 5-10 minut do przystanku piechota. Czyli z grubsza
niecale 500m (srednio).
Aktualnie przystanki tam gdzie sa sa co 100-200m.
Tyle dla autobusu. Tramwaj jak jest zaplanowany jako srodek transportu szkieletowy
powinien miec przystanki nawet rzadziej.
Ale to moje zdanie, babcie i inwalidzi sie z nim nie zgodza.
Tak czy siak nie dogodzisz wszystkim. A i tak trzeba bedzie doplacac...
> Za to patrze jeszcze na marnotrawstwo miejsca przez tramwaje.
> Przystanki IMO sa problemem, bo wymagaja szerokosci, a co potem z ta
> szerokoscia zrobic miedzy przystankami ? Parking na srodku drogi ?
>
A w sumie czemu nie?
> Jeszcze jakby przystanki zrobic za skrzyzowaniami, to by ladnie
> pasowal pas do lewoskretu, ale upierdliwie je robia przed ...
> A moze przeniesc torowiska na pobocze ?
>
Teraz po ptokach. Juz nabudowane i reorganizacja rodem z alternatyw sie nie zwroci
nigdy...
> Metro owszem, ale jak mam isc do przystanku pare minut dluzej (bo
> tramwajowe sa za czesto), potem poczekac pare minut dluzej na pociag
> ... to gdzie tu zysk ?
> Ale powyzej pewnej wielkosci miasta raczej nie ma wyboru.
>
Zysk jest w tym ze wychodzisz na przystanek tak aby nie czekac.
No i narod zdrowszy bo jednak te przeliczeniowe 2km dziennie przejdzie.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.05.18 22:43 Shrek
- 31.05.18 22:43 Zenek Kapelinder
- 31.05.18 22:51 Shrek
- 31.05.18 23:13 s...@g...com
- 01.06.18 01:28 kk
- 01.06.18 06:38 Shrek
- 01.06.18 06:44 Shrek
- 01.06.18 09:13 Myjk
- 01.06.18 21:33 kk
- 01.06.18 22:09 Marek S
- 01.06.18 23:20 s...@g...com
- 02.06.18 10:51 Myjk
- 02.06.18 22:29 Kris
- 02.06.18 23:41 CTP
- 03.06.18 01:46 s...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=