-
Data: 2018-05-31 22:27:32
Temat: Re: Braknie prądu:(
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu czwartek, 31 maja 2018 01:15:23 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
> Dnia Wed, 30 May 2018 19:37:33 -0700 (PDT), s...@g...com
> > A co do kosztow to tramwaje sa najdrozsze i sa moim zdaniem
> > zmarnowane jako srodek transportu. Brak zielonej fali, brak
> > wykorzystania pierwszenstwa tramwaju, zbyt czeste przystanki
> > powoduja ze tramwaj z sprawnego srodka staje sie gorszy od autobusu
> > (korki przy awarii jednego).
>
> We Wroclawiu jest jakies lobby tramwajowe, pod haslem
> "my chcemy tramwaju na (wpisac osiedle)".
> Czego nie bardzo rozumiem, choc:
> -trasy autobusowe czesto pokrecone i jedzie dlugo,
> -bez buspasu stoi w korku,
>
Tramwaj vs autobus (szczegolnie przegubowy) wiele nie zmienia.
Tez nie rozumiem tego ruchu pro tramwajowego.
ALE. Jak tramwajka miala by malo przystankow, zlokalizowanych w miejscach
przesiadkowych i laczyla by sensownie miejsca gdzie ludzie jezdza to wypas.
Przykladem jest np. tramwaj na linii bytom-chorzow. O ile torowisko nie zniszczone to
jedzie dosyc zgrabnie. I ma sens bo nie stoi na skrzyzowaniach.
Tyle ze to polaczenie miedzymiastowe. W samym miescie jednak lepszy autobus.
> Zielona fale dla tramwajow dalo sie zrobic (a oby ich cos trzasnelo),
> czeste przystanki ... a ile chcesz spacerowac do przystanku, choc
> akurat jeden glupi udalo sie zlikwidowac.
>
Moim zdaniem optymum to jakies 5-10 minut do przystanku piechota. Czyli z grubsza
niecale 500m (srednio).
Aktualnie przystanki tam gdzie sa sa co 100-200m.
Tyle dla autobusu. Tramwaj jak jest zaplanowany jako srodek transportu szkieletowy
powinien miec przystanki nawet rzadziej.
Ale to moje zdanie, babcie i inwalidzi sie z nim nie zgodza.
Tak czy siak nie dogodzisz wszystkim. A i tak trzeba bedzie doplacac...
> Za to patrze jeszcze na marnotrawstwo miejsca przez tramwaje.
> Przystanki IMO sa problemem, bo wymagaja szerokosci, a co potem z ta
> szerokoscia zrobic miedzy przystankami ? Parking na srodku drogi ?
>
A w sumie czemu nie?
> Jeszcze jakby przystanki zrobic za skrzyzowaniami, to by ladnie
> pasowal pas do lewoskretu, ale upierdliwie je robia przed ...
> A moze przeniesc torowiska na pobocze ?
>
Teraz po ptokach. Juz nabudowane i reorganizacja rodem z alternatyw sie nie zwroci
nigdy...
> Metro owszem, ale jak mam isc do przystanku pare minut dluzej (bo
> tramwajowe sa za czesto), potem poczekac pare minut dluzej na pociag
> ... to gdzie tu zysk ?
> Ale powyzej pewnej wielkosci miasta raczej nie ma wyboru.
>
Zysk jest w tym ze wychodzisz na przystanek tak aby nie czekac.
No i narod zdrowszy bo jednak te przeliczeniowe 2km dziennie przejdzie.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.05.18 22:43 Shrek
- 31.05.18 22:43 Zenek Kapelinder
- 31.05.18 22:51 Shrek
- 31.05.18 23:13 s...@g...com
- 01.06.18 01:28 kk
- 01.06.18 06:38 Shrek
- 01.06.18 06:44 Shrek
- 01.06.18 09:13 Myjk
- 01.06.18 21:33 kk
- 01.06.18 22:09 Marek S
- 01.06.18 23:20 s...@g...com
- 02.06.18 10:51 Myjk
- 02.06.18 22:29 Kris
- 02.06.18 23:41 CTP
- 03.06.18 01:46 s...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
- Kopidół
- Pierwsze Twizy :D
- Kolejny pożar
- Walka o prad :D
- jakie klocki do elektryka?
- Czym jeździ Myjk
Najnowsze wątki
- 2024-11-02 piszę list do św Mikołaja
- 2024-11-01 karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-01 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-01 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-01 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-11-01 Warszawa => Dynamics 365 CRM Developer <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Chrzanów => Specjalista ds. PR Produktowego <=
- 2024-11-01 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-01 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=