-
X-Received: by 2002:a25:e0d3:: with SMTP id x202-v6mr192099ybg.7.1527734254161; Wed,
30 May 2018 19:37:34 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a25:e0d3:: with SMTP id x202-v6mr192099ybg.7.1527734254161; Wed,
30 May 2018 19:37:34 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!x25-v6n
o342374qto.0!news-out.google.com!p41-v6ni1412qtp.1!nntp.google.com!x25-v6no3423
72qto.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 30 May 2018 19:37:33 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <pen3bp$che$6@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=64.4.90.163;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 64.4.90.163
References: <pds6b7$4np$1@node2.news.atman.pl> <pdvphc$ods$1@node1.news.atman.pl>
<pe04vk$m9l$3@node2.news.atman.pl> <pe07qc$5ph$1@node1.news.atman.pl>
<pe0pt1$mmh$2@node1.news.atman.pl> <pe15vh$3m9$1@node1.news.atman.pl>
<pe27fd$4ej$1@node1.news.atman.pl>
<5b052f6d$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
<pe4oak$kla$1@node1.news.atman.pl> <162edrrl9gqy1$.dlg@myjk.org>
<pe760c$90s$1@node2.news.atman.pl> <wfk5x4g2b1ps$.dlg@myjk.org>
<pe9odh$jgg$1@node2.news.atman.pl> <hmwa7qz8q9rl$.dlg@myjk.org>
<pec3e9$o2d$1@node2.news.atman.pl> <ie77ymto13ec$.dlg@myjk.org>
<peee8s$td3$1@node2.news.atman.pl> <peef8l$ahf$8@node2.news.atman.pl>
<pef94l$mo9$1@node2.news.atman.pl> <peg163$ash$3@node2.news.atman.pl>
<pehe6n$lqm$1@node2.news.atman.pl> <pehhdt$tn3$5@node1.news.atman.pl>
<peka49$pc8$1@node1.news.atman.pl> <pekequ$5nr$1@node2.news.atman.pl>
<2...@g...com>
<pelaf0$me5$1@node1.news.atman.pl>
<1...@g...com>
<pen3bp$che$6@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <b...@g...com>
Subject: Re: Braknie prądu:(
From: s...@g...com
Injection-Date: Thu, 31 May 2018 02:37:34 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 107
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2632365
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 30 maja 2018 15:59:38 UTC-5 użytkownik Shrek napisał:
> W dniu 30.05.2018 o 21:29, s...@g...com pisze:
>
> > Ale ja 10 minut zmarnuje na przyjscie na przystanek, minimum 10 na
dojechanie/dojscie z centralnego do roboty a w czasie kiedy jade od olszynki do ronda
waszyngtona autem zrobie drugie tyle drogi.
> >
> > Nie przekonuj mnie ze biale jest biale. Ja wiem ze jest czarne bo na wlasne oczy
widzialem i na wlasnej dupie testowalem ;)
>
> Też testowałem. Podróż po centrum, która według google zajmuje 7 minut w
> praktyce z parkowaniem potrafi trwać 45 a jak zejdziesz poniżej 25 to
> jest dobrze. Potem okazuje się że miejsce do zaparkowania znalazłeś
> niewiele bliżej miejsca docelowego niż punkt startowy:)
>
Ale google liczy podroz a nie parkowanie ;)
Wiem, wiem. Znam z praktyki. Dlatego z umilowaniem parkowalem na daszynskim :)
> > Czasem bardziej mi sie oplacalo autem jechac az do ronda daszynskiego i tam
parkowac (albo pod szkieletorem albo w okolicy samego ronda jak metro budowali) i isc
10 minut do roboty niz jechac tramwajem czy autobusem.
> >
> > Bo i koszt podobny i czas lepszy a jade kiedy mi pasuje a nie czaje sie na
zbiorkoma.
>
> NIe wiem gdzie dokładnie pracujesz, ale wynika że poza stefą płatego
> parkowania, więc żadne tam centrum o którym mówiłeś (że do Smyka szybciej).
>
Okolice hali mirowskiej to byly. Ale juz wawy nie doswiadczam od paru lat.
To byla i jest strefa i nawet nie tyle platnego parkowania co w praktyce braku
parkowania.
Tak czy siak jazda tramwajem wiele lepsza od jazdy autem to nie byla.
A dokladajac pewne perturbacje z biletem (choc tu sie nie czepiam) okazywalo sie ze
nie bardzo sie oplaca nawet na 5 dniowym jezdzic w porownaniu do auta.
Ale staralem sie mimo wszystko autem nie jezdzic bo i zdrowiej pochodzic i lepiej nie
zabierac innym miejsca bo ja se rade zbiorkomem dam a inni moze maja gorzej.
Ale to juz offtop...
> >> Sam widzisz, że z samochodami w mieścioe jest jak z ładowaniem
> >> elektryków. Są dobre wtedy jak ich nie ma;)
> >>
> >>
> >
> > Nono. Wiem jak jest. Dlatego sie nieco wzbudzam na generalizowanie i sugestie ze
zle jest zawsze albo ze zawsze jest dobrze.
>
> NIe mówie, że zawsze, tylko że miasto to akurat najmniej uzasadnione
> środowisko dla samochodów. Wiec w _większości_ przypadków tworzenie
> elektrycznego samochodu tylko do miasta jest nabywaniem praktycznie
> całości wad tego roziwązania i wyzbyciem się całości zalet (że jak masz
> kaprys to jedziesz nad morze). Na dodatek samochody w mieście są
> koszmarnie nieefektywne i co więcej kosztują masę czasu nie tylko
> kierowców. Odpowiedz sobie ile byś jechal KM gdyby nie korki spowodowane
> przez nadmiar samochodów i czy dłużej niż obecnie samochodem.
>
Tu sie nie do konca zgodze. Co masz na mysli nieefektywne? Zajmowanie miejsca?
Czy koszty?
Bo o ile z tym miejscem to od biedy bym sie zgodzil choc przyczepil bym sie ze to
troche z powodu tego ze te miasta nie byly planowane pod samochody. Hamerykance
calkiem zgrabnie z tematem sobie radza. Ale tu trza by znowu flejma rozkrecic bo to
tez nie takie proste zagadnienie.
A jesli chodzi o koszty to jesli juz ktos auto ma bo potrzebuje do innych celow to
koszty sa podobne do jazdy zbiorkomem. I to tym dotowanym. Bo jakby kazac placic
pelne koszta to auto tansze. Oczywiscie przy zalozeniu ze parkowanie darmowe. I tu
tez jest potencjal na flejma.
A co do kosztow to tramwaje sa najdrozsze i sa moim zdaniem zmarnowane jako srodek
transportu.
Brak zielonej fali, brak wykorzystania pierwszenstwa tramwaju, zbyt czeste przystanki
powoduja ze tramwaj z sprawnego srodka staje sie gorszy od autobusu (korki przy
awarii jednego).
> > A w praktyce wygrywa rower! O ile nie ukradna ;)
>
> W praktyce to wygrywa metro. Pod względem przyjemności motocykl. Pod
> względem zdrowia (dopóki nie dostaniesz raka od spalin albo cię puszka
> nie pierdolnie;) rower. Pod wzgledem przewozu szaf rakowych niewielkie
> dostawczaki;)
>
>
Ja mialem na mysli wozenie stalocieplnego worka bialkowego :)
Następne wpisy z tego wątku
- 31.05.18 07:06 Shrek
- 31.05.18 08:15 J.F.
- 31.05.18 08:35 Shrek
- 31.05.18 09:40 J.F.
- 31.05.18 09:42 kk
- 31.05.18 09:43 kk
- 31.05.18 10:52 Shrek
- 31.05.18 10:54 Shrek
- 31.05.18 11:29 J.F.
- 31.05.18 13:13 kk
- 31.05.18 13:15 kk
- 31.05.18 13:31 kk
- 31.05.18 13:54 Shrek
- 31.05.18 13:58 Shrek
- 31.05.18 14:01 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=