eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBraknie prądu:(Re: Braknie prądu:(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Braknie prądu:(
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <pds6b7$4np$1@node2.news.atman.pl> <pdsa4q$9jh$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@4...com>
    <pdvphc$ods$1@node1.news.atman.pl> <pe04vk$m9l$3@node2.news.atman.pl>
    <pe07qc$5ph$1@node1.news.atman.pl> <pe0pt1$mmh$2@node1.news.atman.pl>
    <pe15vh$3m9$1@node1.news.atman.pl> <pe27fd$4ej$1@node1.news.atman.pl>
    <5b052f6d$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
    <pe4oak$kla$1@node1.news.atman.pl> <162edrrl9gqy1$.dlg@myjk.org>
    <pe760c$90s$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Fri, 25 May 2018 10:18:49 +0200
    Message-ID: <wfk5x4g2b1ps$.dlg@myjk.org>
    Lines: 48
    NNTP-Posting-Host: 83.31.139.193
    X-Trace: 1527236326 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 618 83.31.139.193:10020
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2632088
    [ ukryj nagłówki ]

    Thu, 24 May 2018 22:06:33 +0200, Marek S

    > Ja wróciłem do diesla właśnie. Nie podzielam Twojego poglądu o cichości.
    > W swoim aucie nie słyszę silnika przy żadnej prędkości gdy jadę
    > jednostajnie.

    To że go zagłusza powietrze/koła, nie znaczy że go nie ma. Jest i męczy.
    Dlatego na postoju posłuchaj auta bez włączonego silnika, potem załącz
    silnik na jałowo, a następnie rzuć obroty do podróżnej, powiedzmy tych 2000
    (żeby nie zamulać DPFa) :P i porównuj. Hałas jest IMHO bardzo duży, do tego
    wibracje.

    > Gdy przyspieszam - owszem, ale jest to ciche basowe mruczenie.

    Zgadzam się że lepsze to niż wycie benzyny wolnossącej, ale nadal jest to
    hałas spory w porównaniu do bezgłośnego elektryka.

    > Od 80km/h Leaf był głośniejszy, nawet sporo, od obecnego
    > diesla. Wszystko zależy od modeli jakie porównujesz.

    Ja porównywałem Mazdę 6 (która ma całkiem kulturalnie pracujacego diesla)
    segment D z I-MiEVem segment (miuns)A i twierdzę że w taczce było ciszej do
    100km/h, czyli znacznie ponad prędkość która jest potrzebna do miasta
    (gdzie średnia wynosi 30). Przy Outlanderze to już w ogóle jest przepaść do
    Mazdy, z tym że OL, jak już wspominałem, na baterii praktycznie nie jedzie
    acz jednak jest zdecydowanie większym klocem niż Mazda 6, a więc i większe
    opory daje (lusterek szczególnie nie pożałowali). Ja zdecydowanie wolę
    ciszę ponad przyspieszenie, bo i tak na większość drogowych lamusów to
    wystarcza aby nie być zawalidrogą.

    > 3 minuty dłużej ... u mnie to by ze 30 minut się uzbierało pewnie.

    Na 30-60km dodatkowo stojąc w korku? Raczej nie.

    > Aż tyle przy tak małym silniku ??? :-O

    Może właśnie dlatego że takim słabym silniku,
    wielkiej budzie, z boksem na dachu.

    > Ciekaw jestem. To nie musi być aż 500.

    Pełny bak to minimum 350km. Nawet tyle nie jestem obecnie w stanie wyjechać
    (nie jestem przedstawicielem handlowym, nie pracuję na etacie, nie wożę też
    słoików) :P aby rzetelnie sprawdzić ile to pali benzyny.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: