-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.s201pc206.mmj.pl!not-for-mail
From: ii <i...@o...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Brakło prądu
Date: Wed, 13 Apr 2022 14:26:37 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Message-ID: <t36fi8$7l1$3@news.icm.edu.pl>
References: <t2mco5$fs0$1@news.icm.edu.pl> <t33akj$a2p$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
<t34rcv$q59$1@news.icm.edu.pl> <t363c0$9rc$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
<t365ug$q5l$1@news.icm.edu.pl> <t368d1$d73$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 13 Apr 2022 12:26:48 -0000 (UTC)
Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="s201pc206.mmj.pl:89.174.201.206";
logging-data="7841"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
Thunderbird/91.8.0
Content-Language: pl
In-Reply-To: <t368d1$d73$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2702824
[ ukryj nagłówki ]W dniu 13.04.2022 o 12:24, m4rkiz pisze:
> W dniu 13.04.2022 o 11:42, ii pisze:
>> Po co mam chodzić regularnie do garażu z komórką? :-) To jest
>> absurdalne.
>
> Tak jak pisałem - wymyślasz problemy - jeżeli nie korzystasz z samochodu
> i nie bywasz w
> garażu to odepnij akumulator, albo podłącz do ładowarki podtrzymującej.
> Odpięcie to dwie
> minuty, podpięcie do przygotowanej ładowarki 5 sekund.
To już pisałem, że nie jest możliwe podłączanie. Przeczytaj sobie.
>
>> Idea tego wszystkiego zasadza się na powszechnym dostępie do
>> wszystkiego, Internet Rzeczy. To nie polega na używaniu smartfona tylko
>> tym, że urządzenia są dostępne sieciowo. Możesz sobie załączyć
>> smartfona, ale i komputer domowy. Albo właśnie Home Assistant może mieć
>> dostęp do akumulatora w samochodzie i prezentować jego napięcie na
>> jakimś panelu, a jak spadnie to wysyłać powiadomienia, cokolwiek.
>
> Też tak miałem, piec, fotowoltaika, brama, cośtam, srośtam, wszystko
> podpięte do sieci, w praktyce wyszło mi że podniecanie się pierdyliardem
> opcji i możliwości jest bez sensu, jak spadnie do 11v to i tak musisz
> się pofatygować, więc po prostu podepnij na stałe pod jakiś 1 amperowy
> noco kiedy nie jeździsz i tyle.
Jedno z drugim nie ma wspólnego. I jak wyżej. Zostań moim giermkiem i
podpinaj.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.04.22 14:31 ii
- 13.04.22 14:34 ii
- 13.04.22 16:26 m4rkiz
- 13.04.22 17:07 Dykus
- 13.04.22 17:29 Dykus
- 13.04.22 17:33 Dykus
- 13.04.22 17:49 ii
- 14.04.22 01:39 ii
- 14.04.22 01:52 ii
- 14.04.22 01:57 ii
- 14.04.22 11:41 J.F
- 14.04.22 16:19 ii
- 14.04.22 17:37 Dykus
- 14.04.22 19:35 ii
- 18.04.22 00:26 m4rkiz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=