  • Data: 2022-04-14 11:41:16
    Temat: Re: Brakło prądu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 Apr 2022 14:31:27 +0200, ii wrote:
> [...]

    10m, strop drewniany, czy masz jakis lepszy BT?
    Bo BT ma niewielki zasieg?

    > Ale nie w garażu 300 metrów dalej. Bo zasięg dookólnego Wifi a tym
    > bardziej BT jest za mały. Możesz sobie zrobić antenę kierunkową i
    > odebrać w garażu i tak z każdym miejscem musisz mieć antenę kierunkową,
    > na parkingu itd. To nie ma sensu.

    A duzy ten parking?
    bo moze repeater/router w garazu, z lepszą antena do domu, a
    w domu kilka AP z kierunkowymi antenami na rozne parkingi.
    A i tak wyjdzie prosciej i taniej :-)

    > Dlatego właśnie nie nadają się do
    > tworzenia nierouterowej sieci rozległej. Do tego nadają się
    > bezprzewodowe sieci sensorowe. Tyle, że mają swoją specyfikę.

    Ano maja. Do monitorowania napiecia specyfika chyba nie przeszkadza.

    Jeszcze mozna na GSM postawic.
    Wlaczyc telefon/modem raz dziennie, SMS z napieciem wyslac.

    J.