eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBrakj miejsca w dowodzie na pieczątki, jazda z zaświadczeniem › Re: Brakj miejsca w dowodzie na pieczątki, jazda z zaświadczeniem
  • Data: 2018-01-19 21:45:13
    Temat: Re: Brakj miejsca w dowodzie na pieczątki, jazda z zaświadczeniem
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.01.2018 o 11:42, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    kiedyś zabrakło mi miejsca na pieczątki, ale że miałem dużo pracy
    wyleciało mi to z głowy. Przypomniałem sobie po pół roku (bez przeglądu)
    - wtedy włączyła się matematyka: koszt nieposiadania dowodu: 50zł; koszt
    przeglądu: 100zł; zaoszczędzone dotychczas pieniądze: 50zł :)
    I tak bez przeglądu i wymiany dokumentu i tablic (bo auto jeszcze
    zarejestrowane było na stary adres..) auto przejeździło u mnie jeszcze
    dwa czy trzy lata, po czym sprzedałem dalej.

    > No chyba, ze np zlapia cie w drodze na zagraniczny urlop.

    no to ciekawe zagadnienie (tu w innym aucie zapomniałem zrobić przegląd
    i zorientowałem się we Włoszech, ale nigdzie mnie nie zatrzymali)
    Na pewno nieprzerejestrowanie auta niczym nigdzie nie skutkuje, ale jak
    jest z przeglądem to nie wiem (czy ci zza granicy umieją pieczątkę z
    datą przeczytać ;)

    > Albo i na krajowy, dwutygogniowy.

    krajowy to nie problem jeśli się dowodu zapomni...

    Łukasz