  • Data: 2019-03-01 12:33:06
    Temat: Re: Brak miejsca w dowodzie rejestracyjnym...
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-27 o 13:11, Kris pisze:

    > To nie była tylko jego dobra wola
    > Takie mają wytyczne- było tu kiedyś linkowane- przegląd na kartce nie wpisany w
    dowód nie może być powodem zabrania dowodu.
    > A zresztą nie rozumiem wcale z czym masz problem:
    > jedz zrób przegląd dostaniesz kartkę, diagnosta wprowadzi dane do bazy i w razie
    kontroli policjant w bazie będzie widział ze przegląd masz a ze niewpisany w dowód
    tego widział nie będzie
    > Ty tez możesz w każdej chwili sprawdzić do kiedy masz przegląd w usłudze moje auto
    na obywatel.gov
    > Jeśli Tobie powyższe nie pasuje to po zrobieniu przeglądu jedź do wydziału
    komunikacji wymienić dowód. Coś koło 75zł zapłacisz, jeśli to warte Twego spokojnego
    snu

    Osobiście nie wiem jakie miała wytyczne policja - natomiast wiem że
    prawo stanowiło że adnotacja o przeglądzie na kartce była ważna tylko
    przez miesiąc. Za cholerę nie ma w tym logiki ale takie coś obowiązywało.

    Nie jest to niestety takie oczywiste - skoro nie wiadomo po co mi
    diagnosta wpisał do DR adnotację o przeglądzie, oczywiście już w myśl
    nowych przepisów.. Na logikę nie ma co brać bo z tym może być różnie,
    lepiej opierajmy się na obowiązującym prawie.