  • Data: 2019-02-27 10:05:42
    Temat: Re: Brak miejsca w dowodzie rejestracyjnym...
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-24 o 18:40, kk pisze:
    > Mam taką typową sytuację, że skończyło się miejsce w dowodzie
    > rejestracyjnym na pieczątki a właśnie nadchodzi kolejny przegląd. Się
    > zastanawiam czy jak zrobię przegląd to mam potrzebę wymiany dowodu
    > skoro nie muszę go okazywać? No bo diagnosta wypisze mi dokument z
    > wynikiem przeglądu a na dodatek coś w systemie wpisze. Oryginalnego
    > dowodu raczej nie będzie okazji używać.

    Przyłączam się do pytania. Cholerne bęcwały w tym sejmie - znieśli
    obowiązek posiadania przy sobie DR ale o obowiązku wpisu do niego o
    przeglądzie to już nic. Logicznie to przecie oczywiste skoro jest
    elektroniczny system online, ale tak do końca to cholera jedna wie co
    tam siedzi naszej władzy we łbach.