  • Data: 2012-12-13 20:29:51
    Temat: Re: Brak komunikacji między Atmegą a modułem GSM po rs232
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ok, okazało się, że sinusoida była wynikiem nieodpowiedniego filtrowania
    - przeoczyłem kondensator 100nF w pobliżu pinów zasilania modułu GSM. Po
    jego dodaniu całość działa jakby stabilniej, chociaż nie wszystko jest
    do końca idealnie.
    Nie każda inicjacja się udaje (nie zawsze pyta o pin) nie zawsze też
    udaje się zainicjować połączenie - po prostu jakby nie wysyłał
    AT*Dnumer. nawet na "podsłuchu" w terminalu nie widać, choć inne
    komunikaty przechodzą. Pomyślałbym, że to błąd w programie, gdyby s
    samym komputerem nie działało w 100% poprawnie.