  • Data: 2012-12-15 00:16:00
    Temat: Re: Brak komunikacji między Atmegą a modułem GSM po rs232
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest jeszcze jedna rzecz o której chyba zapomniałem wspomnieć, a która
    może być wartą odnotowania.
    Mianowicie mam dwa takie moduły i obydwa zachowuję się identycznie.
    Zastanawia mnie niezwykła regularność tej anomalii. Przecież gdyby to
    były jakieś zakłócenia od niefiltrowanego zasilania albo jakichś
    lokalnych pół EM, oddziałujących na urządzenie, to przychodziłyby różne
    krzaczki. A tak nie jest. Problem występuje w dwóch konkretnych miejscach...

    Nie znam się aż do tego stopnia na specyfice transmisji rs232, więc
    chciałbym zapytać czy:
    1) Możliwe jest, żeby moduł zachowywał się inaczej w stosunku do Amtegi
    niż do PC z odpalonym HyperTerminalem? Na przykład żeby wysyłał jakieś
    dodatkowe dane?
    2) Możliwe jest, żeby HyperTerminal "ukrywał" pewne rzeczy przy
    normalnej komunikacji z modułem, gdy był z nim połączony obiema liniami,
    ale już pokazywał je przy "podsłuchiwaniu" linią odbiorczą?
    3) Możliwe jest, żeby jednego komunikatu nie dało się wysłać z Atmegi do
    modułu (chociaż HyperTerminal go odbierał), a co więcej - żeby
    "podsłuchujący" komputer nic nie widział?