eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBrak cisnienia na magistrali olejowej walka rozrządu - dlaczego?Re: Brak cisnienia na magistrali olejowej walka rozrządu - dlaczego?
  • Data: 2011-10-20 00:55:46
    Temat: Re: Brak cisnienia na magistrali olejowej walka rozrządu - dlaczego?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-10-20 00:07, Michał sirapacz Gut pisze:
    > Pacjent: punto 1.2 benzyna 8 zaworowy, silnik po wymianie upg, obrobce
    > glowicy (nowe zawory, frezowanie gniazd itd), wymianie pierscieni i
    > panewek korbowodowych.
    >
    > objawy: silnik pracuje, cisnienie oleju jest - szybko gasnie kontrolka
    > oleju jeszcze podczas krecenia rozrusznikiem.
    > Brak oleju na klawiaturze - zasilanie magistrali (po jej zdjeciu) na
    > pracujacym silniku nie wypluwa ani kropli oleju.
    >
    > do sie moglo stac??????????
    > nie posądzam się o możliwość odwrotnego założenia UPG, co jeszcze
    > mogloby powodowac tak idiotyczne objawy?

    Mimo wszystko sprawdź tą uszczelkę...
    Nie wiem jak w 8V, ale w 16V UPG odwrotnie pasowała idealnie, właśnie
    poza otworem na olej idący do góry.

    Przy okazji jak już zdejmiesz głowicę, to pokręć silnikiem - zobaczysz
    czy dół podaje olej.
    Jak podaje, to zapchało się coś na górze - wymagane ciśnienie testowe
    wytworzysz za pomocą WD-40 w dużym pojemniku ze słomką :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: