  • 31. Data: 2010-09-01 11:16:28
    Temat: Re: Brak ISO 100 w 5D Mark II
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    W dniu 2010-09-01 12:51, Sergiusz Rozanski pisze:

    > Tym bardziej że akurat ta funkcja jest zależna i też się na początku
    > złapałem: gdzie niskie iso :)

    Panowie szanowni,
    koniec sporu... juz wiem gdzie tkwil blad :)
    do tego sciagnalem PDF z instrukcja i nie bede zadawal glupich pytan :D:D:D

  • 32. Data: 2010-09-01 11:21:02
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 1 Sep 2010 12:45:38 +0200, quent napisał(a):

> [...]
    > kupił (może pożyczył? - nie było wiadomo) i ma go wystarczająco długo by

    Nie. Założyłem, że niezależnie kiedy kupił sprzęt to dostał do niego
    instrukcję obsługi i od zajrzenia do niej powinien zacząć szukanie
    odpowiedzi na swoje pytanie. Tylko tyle.

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 33. Data: 2010-09-01 11:35:38
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:1umzxkq6uvdcl.bfxw5ggrcma.dlg@40tude.net...
    > Dnia Wed, 1 Sep 2010 12:45:38 +0200, quent napisał(a):
    >

    > Nie. Założyłem, że niezależnie kiedy kupił sprzęt to dostał do niego
    > instrukcję obsługi i od zajrzenia do niej powinien zacząć szukanie

    A on pewnie do niej tylko 'zaglądnął' ;)

    --
    pozdrawiam
    JD

  • 34. Data: 2010-09-01 11:56:03
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    > A on pewnie do niej tylko 'zaglądnął' ;)

    czytal, w dodatku uwaznie :)
    dlatego bylo tylko jedno glupie pytanie :P

    pozdr
    NEURON

  • 35. Data: 2010-09-01 11:58:41
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    > Nie. Założyłem, że niezależnie kiedy kupił sprzęt to dostał do niego
    > instrukcję obsługi i od zajrzenia do niej powinien zacząć szukanie
    > odpowiedzi na swoje pytanie. Tylko tyle.

    nawet jesli bym nie przeczytal tej instrukcji, chociaz to zrobilem, to
    pytam... czy kupujac np telewizor do domu nie meczyliscie sie z czyms
    mimo ze lookneliscie do instrukcji?? ;p;p

  • 36. Data: 2010-09-01 13:08:53
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 01 Sep 2010 13:21:02 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Nie. Założyłem, że niezależnie kiedy kupił sprzęt to dostał do niego
    > instrukcję obsługi i od zajrzenia do niej powinien zacząć szukanie
    > odpowiedzi na swoje pytanie. Tylko tyle.

    Myślę jednak, że to jest jedna z tych kwestii, którymi dobrze jest nakamić
    Wujka Gógla.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 37. Data: 2010-09-01 13:13:12
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    > Myślę jednak, że to jest jedna z tych kwestii, którymi dobrze jest nakamić
    > Wujka Gógla.

    nie zawsze wujek google wie o co biega :P ..wiem bo jego tez pytalem :P

  • 38. Data: 2010-09-01 13:20:07
    Od: John Smith <u...@e...net>

    NEURON napisał(a):

    > nie zawsze wujek google wie o co biega :P ..wiem bo jego tez pytalem :P

    Popatrz, jedno pytanie, dawno odpowiedziane, a ile tłumaczenia się. :-)

    --
    Mirek

  • 39. Data: 2010-09-01 13:23:36
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    > Popatrz, jedno pytanie, dawno odpowiedziane, a ile tłumaczenia się. :-)

    :) w sumie mozna jeszcze troszke to pociagnac :P

  • 40. Data: 2010-09-02 07:47:19
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    przeczytałem dokładnie 3 razy instrukcję swojego aparatu i za każdym
    razem znalazłem coś "nowego". Staram się ją czytać od czasu do czasu -
    przychodzą czasami ciekawe pomysły:-))

    Niestety muszę zgodzić się z "przedpiszcami", że warto poszukać w
    google - niestety prawidłowe skonstruowanie zapytanie przerasta
    niektóre osoby: http://www.google.pl/#hl=pl&q=5d+nie+ma+iso+100&aq=f
    &aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=b8afad9d434c53a0
    PIERWSZA ZAKŁADKA!!!

    Pozdrawiam
    Les