  • 21. Data: 2011-11-05 07:29:10
    Temat: Re: Bracketing - laczenie zdjec PS
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 4 Nov., 18:25, Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl> wrote:

    > A teh master to czytać potrafi? ;)
    >
    > Dopiszę, iż wątkotwórca pytał o rozwiązanie w PS.
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Sylwester Zarębski
    >
    > Aby wysłać email zmień zbieracz w adresie na sylwek

    wybaczcie panowie . ale ja formuluje tak , ze winno byc zrozumiale i
    jasne dla ludzi o przecietny IQ z przcietnie funkcjonujacym mozgiem.
    Nie jestem w stanie brac pod uwage czytajacych z przymrozonym
    ewentualnie przymglonym mozgowiem.

    w duzym PS masz funkcje Merge , w malym PS masz funkcje MERGE
    expozycji.
    czy to tak trudno wybrac wlasciwa funkcje ?
    No nie robcie z siebie posmiewiska.

    (Przy czym merge w obu programach nie oznacza , ze musi to byc HDR -
    mozna skladac rowniez zdjecia tak samo noswietlone , ale rozne sceny .
    O ile sie zlozy dokladnie ten sam kadr roznie naswietlony to mamy
    fuzje expozycji , ktora nalezy do klasy technik HDRi)

  • 22. Data: 2011-11-05 07:34:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-11-05 01:53, Kris_Poland pisze:
    > czuje ze sie n ie dowiem
    > i dalej bladze po ciemku
    >
    > odpowiednie naswietlenie how to i jakis narzedzi przewaznie uzyc bardzo
    > by pomoglo

    Ale tam nie ma za bardzo nad czym się zastanawiać, to funkcja
    praktycznie automatyczna, wrzucasz zdjęcia i masz na końcu dwa suwaki,
    którymi kręcisz ''na oko''. Ostateczną dynamikę kształtujesz już po
    scaleniu postępując jak ze zwykłym, pojedynczym zdjęciem.

    --
    pozdrawia Adam
    /ale ja kłamać potrafię tylko za pieniądze.../

  • 23. Data: 2011-11-05 07:35:33
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-11-05 08:29, XX YY pisze:
    > w duzym PS masz funkcje Merge , w malym PS masz funkcje MERGE
    > expozycji.
    > czy to tak trudno wybrac wlasciwa funkcje ?
    > No nie robcie z siebie posmiewiska.

    Nie rób z siebie. Po raz tysięczny coś popieprzyłeś i zamiast się
    przyznać znowu jojczysz.

    --
    pozdrawia Adam
    /zostałbym ateistą, ale boję się iść do piekła.../

  • 24. Data: 2011-11-07 09:24:38
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-11-04 11:44:51 +0100, XX YY <f...@g...com> said:

    > nie ma nic wspolnego powiadasz ?
    > bzdura powiadasz ?
    >
    > to sobie poczytaj zanim zaczniesz wprowadzac zupelnie niepotrzebnie
    > zamet.

    Fajnie że nie odróżniasz PS od PSE. W końcu po co sobie zaprzątać głowę
    takimi pierdołami.

    de Fresz