  • 1. Data: 2011-11-02 17:49:24
    Temat: Bracketing - laczenie zdjec PS
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    musze wykonac kilka zdjec w pomieszczeniu lokalu
    efekt powinien byc widoczny bez przepalen
    zalozmy ze wykonam 3zdjecia bracketing co 2EV w raw jak te zdjecia
    polaczyc w PS tak aby uzyskac oczekiwany efekt jednego profesjonalnego
    zdjecia
    oczywiscie wiem iz zdjecia bede wykonywal na manualu, tylko jak zabrac sie
    za taki material ?

  • 2. Data: 2011-11-02 17:56:36
    Temat: Re: Bracketing - laczenie zdjec PS
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-11-02 17:49:24 +0000, "Kris_Poland" <n...@w...pl> said:

> [...]
    > oczywiscie wiem iz zdjecia bede wykonywal na manualu, tylko jak zabrac

    Użyć prgramu do HDR.
    Ale od tego nie zależy profesjonalny wygląd zdjęcia.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-11-02 18:27:10
    Od: Les <s...@p...fm>

    > Użyć prgramu do HDR.
    > Ale od tego nie zależy profesjonalny wygląd zdjęcia.
> [...]

    E tam, e tam - wystarczy użyć tego ( http://www.sns-hdr.com/ ) i po
    kłopocie: HDR i profesjonalnie ;-))))))

    Pozdrawiam
    Les

  • 4. Data: 2011-11-02 20:02:29
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-11-02 18:49, Kris_Poland pisze:
> [...]
    > zdjecia
    > oczywiscie wiem iz zdjecia bede wykonywal na manualu, tylko jak zabrac

    Tyle słów i tylko dwa znaki interpunkcyjne?
    Ciężko sie to czyta

    --
    JD

  • 5. Data: 2011-11-02 20:08:26
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tyle słów i tylko dwa znaki interpunkcyjne?
    > Ciężko sie to czyta

    przepraszam
    pospieszylem sie, moglbys pomoc?

  • 6. Data: 2011-11-02 20:25:51
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-11-02 21:08, Kris_Poland pisze:

    > Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > przepraszam
    > pospieszylem sie, moglbys pomoc?

    Jeśli dobrze zrozumiałem Twój problem,
    to potrzebujesz Pentaxa K5. Wystarczy jedno zdjęcie.

    JD

  • 7. Data: 2011-11-02 21:55:13
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wrocDOTpl>

> [...]
    > zalozmy ze wykonam 3zdjecia bracketing co 2EV w raw jak te zdjecia
    > polaczyc w PS tak aby uzyskac oczekiwany efekt jednego profesjonalnego

    File, Automate, Merge to HDR

    Pozdrawiam,
    P.P.

  • 8. Data: 2011-11-03 04:55:53
    Od: "agami" <a...@v...net>

    "Kris_Poland" <n...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > oczywiscie wiem iz zdjecia bede wykonywal na manualu, tylko jak zabrac sie za

    Czy juz poradziles sobie ze zmiana nazwiska?

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 9. Data: 2011-11-03 11:05:38
    Od: "TomS" <t...@o...pl>

    > Jeśli dobrze zrozumiałem Twój problem,
    > to potrzebujesz Pentaxa K5. Wystarczy jedno zdjęcie.

    Wystarczy K-r...
    lub każda Sony z funkcją HDR..

    Pozdrawiam!

  • 10. Data: 2011-11-03 11:07:39
    Od: "TomS" <t...@o...pl>

    A fajne, aczkolwiek płatne programy do HDR to:
    - Dynamic Photo HDR
    - Photomatix

    polecam

    Pozdrawiam!