  • Data: 2011-11-05 07:02:50
    Temat: Re: Bracketing - laczenie zdjec PS
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:j91jc0$bh7$1@news.onet.pl...

    ion&rls=com.microso...

    > czuje ze sie n ie dowiem
    > i dalej bladze po ciemku
    >
    > odpowiednie naswietlenie how to i jakis narzedzi przewaznie uzyc bardzo by
    > pomoglo

    wszyskto co potrzeba zostalo napisane
    masz odpowiednie funkcie w obu Ps , zostaly wymienione programy do
    HDR , mozesz to zrobic bardzo skutecznie recznie wczytujac zdjecie
    ciemne i jasne jako warstwy kazdym programem do obrobki , mogacym
    czytac warstwy.
    Ja czuje, ze Ci sie nie chce.

    tutaj przyklad panoramy gdzie byla obrobka wylacznie reczna:
    ( nie moja ) http://cp.p-vision.de/files/360imgs/f1_2011_japan_sa
    uber_garagev2./f1_2011_japan_sauber_garagev2/sauberf
    1.html

    tutaj masz przyklad obrobki hdr ( zreszta skomplikowanej - moja ) :
    http://spherapan.vot.pl/116/116.html

    wiecej co mozna zrobic , to zlozyc te 3 zdjecia za Ciebie.Wystaw w
    oryginale ro sie zlozy , bedzie to krocej trwalo niz opis jak to
    zrobic - raw albo tiff 16 bitowy.