  • Data: 2010-03-19 07:27:12
    Temat: Re: Bootloader dla SAM7 z flashowaniem z karty SD
    Od: Piotr <p...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.03.2010 19:07, Sebastian Biały wrote:

    > Jest _ogromny_. Nie wiem czy jest to wlasciwe rozwiązanie na pare kB w
    > SAM7. masz może doświadczenia z nim? Bo ja widze, że on jest np.
    > interaktywny (co mi nie jest potrzebne).

    Nie musi być wcale interaktywny. Wszystko zależy od konfiguracji. Co do
    "wielkości" samego projektu, to owszem jest on duży, ale tylko i
    wyłącznie dlatego, że wspiera bardzo wiele architektur/platform. Ciebie
    będzie interesowało dosłownie kilka plików. Jeśli U-Boot jest
    przeportowany na Twoją platformę (sprawdź na stronie) to pozostaje Ci
    tylko napisać funkcję do odczytu danych z karty SD do pamięci RAM.

    Osobiście stosuję i modyfikuję tego bootloader'a praktycznie we
    wszystkich moich projektach.

    BTW. Co to za platforma?

    --
    Piotr Piwko