  • Data: 2010-03-21 01:12:04
    Temat: Re: Bootloader dla SAM7 z flashowaniem z karty SD
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie ma znaczenia gdzie będzie fizycznie flash ładowany, byle by można
    > potem zmienić wektory przerwań.

    Z tym nie ma problemu. W kodzie bootloadera wstawiasz standardowy skok
    przez wektor ładowany z rejestru kontrolera przerwań:
    0x18: ldr pc, [pc, #-3872] ; fffff100
    0x1c: ldr pc, [pc, #-3872] ; fffff104
    A potem konfigurujesz konkretny adres przerwania IRQ i FIQ w kontrolerze
    przerwań. Po starcie właściwego systemu możesz zmienić adres i już.

    Można też dla uproszczenia nie korzystać w bootloaderze w ogóle z
    przerwań (nie jest to problemem przy prostym dostępie do UARTu i karty
    SD) a na początku bootloadera wstawić na stałe rozkazy skoków o 32KB do
    przodu - jeżeli przyjmiesz tyle miejsca na swój bootloader. Potem w
    kodzie docelowej aplikacji zajmiesz się przerwaniami jak chcesz.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/