  • 11. Data: 2011-08-26 06:51:54
    Temat: Re: Bootable pendrive (jak to działa)?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Michal Kawecki" napisał w wiadomości grup
    > Nie wystartuje.

    U mnie startuje

  • 12. Data: 2011-08-26 07:26:15
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 25-08-2011 15:42, J.F rzecze:

    > Z tym kopiowaniem to w ogole uwazac, bo na etapie boot mamy dosc
    > uproszczony program, ktory z reguly wymaga zapisania pliku bootowalnego
    > w ciaglym obszarze pamieci. Zwykle kopiowanie tego nie zapewnia.

    Jaki "uproszczony program" mamy "na etapie boot"?
    Czego kopiowanie nie zapewnia? Można jaśniej?
    Chodzi o ciągły obszar _pamięci_, czy ciągły (=niepofragmentowany)
    plik na dysku? I co to jest "plik bootowalny"?

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 13. Data: 2011-08-26 16:03:08
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    qwerty wrote:

    > U mnie startuje

    pewnie miales bootsect /NT60 X: zrobione przy innej okazji

  • 14. Data: 2011-08-27 06:08:48
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Fri, 26 Aug 2011 08:51:54 +0200, qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "Michal Kawecki" napisał w wiadomości grup
    >
    > U mnie startuje

    No i o czym to świadczy według Ciebie? Może zanim zaczniesz wypisywać
    herezje o czystym MBR, weź do ręki jakiś hexedytor i sobie go
    obejrzyj...
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 15. Data: 2011-08-27 07:17:04
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup
    > pewnie miales bootsect /NT60 X: zrobione przy innej okazji

    Być może kilka lat temu użyłem tej komendy. Czyli znaleziona przyczyna. :)