  • Data: 2014-12-25 08:08:47
    Temat: Re: Ból pleców a długotrwała jazda.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> wrote in message
    news:m7fklm$ku9$1@node2.news.atman.pl...

    > Ale dlaczego nie mozesz wprost napisac dlaczego musisz jechac autem
    > zamiast wsiasc w samolot ?

    Dlatego że to nie jest tematem wątka?
    Albo dlatego że nikt mnie o to nie pytał tylko od razu
    krytykował bez poznania powodów?
    Albo dlatego że nie lubię tego polskiego krytykanctwa
    i wyrażania opinii na temat co ktoś powinien zrobić
    a czego nie powinien bez znania wszystkich kryteriów?
    Albo dlatego że powody były dosyć szczególne, nietypowe
    i nie warte wchodzenia w szczegóły na tej grupie?

    > Nie popieram niepotrzebnych wulgaryzmow tylko po kiego
    > grzyba znowu zaczynasz trollowac ?

    Trollować?

    > Moi znajomi wybierajac sie w alpy juz dawno przestali toczyc sie
    > samochodami albo co gorsza autokarem, tylko wsiadaja w samolot i sprzet
    > pozyczaja na miejscu.
    > Na poczatku lat `90 razem z kumplem fiatem ducato jezdzilismy do
    > Mediolanu. Jazda nonstop. Jeden prowadzi, drugi spi na pace i co jakis
    > czas zmiana. Czasem jak wrocilismy do Wawy to juz trzeba bylo wyjezdzac.
    > Teraz jak sobie o tym przypomne to pukam sie w czolo zwlaszcza, ze w PL
    > nie bylo wtedy zadnych autostrad a w Swiecku na granicy czekalo sie kilka
    > godzin na wjazd do kraju.

    I naprawdę myślisz, że jadąc na dwa tygodnie na narty z Chicago
    zaplanowałem sobie wpierw lot do Salt Lake City a potem 1500 km
    jazdy pożyczonym z wypożyczalni samochodem do Kanady? :-)))
    Naprawdę nie wpadło Wam obu do głowy, że był to wynik nagłej
    zmiany planów w ostatniej chwili? Po prostu okazało się, że
    w Utah śnieg się stopił, samochód z wypożyczalni był już i tak
    opłacony z góry a na dodatek samoloty to się w normalnych
    cenach kupuje z 3-4 tygodniowym wyprzedzeniem - jak kupujesz
    z dnia na dzień to płacisz jak za zboże... zwłaszcza w grudniu.
    No ale Ghost wie na 100% że głupio zrobiłem bo w kraju gdzie
    latają samoloty ja, głupek, jechałem samochodem... :-))))