  • Data: 2014-12-25 18:41:06
    Temat: Re: Ból pleców a długotrwała jazda.
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-24 17:18, Ghost pisze:

    > Nie jestem w stanie pojąc, po co ludzie jeżdżą autem takie odległości w
    > kraju, gdzie latają regularnie samoloty.

    po pierwsze ntg znajdź sobie grupę *.samoloty :)
    po drugie: niektórzy lubią jeździć
    po trzecie: niektórzy mają dzieci, lubią zabierać 7 par butów lub pół
    szafy. Jak wpakujesz to do samolotu to wyjdzie 3x drożej, a na miejscu i
    tak musisz wypożyczyć auto, a później okaże się że jak będzie stłuczka
    to masz jeszcze jakiś wkład własny.
    1500km dobrą drogą to nie tak dużo, mi po 1200km nie chciało się
    wysiadać z auta (nie robiłem przerwy na nocleg, poleżałem pół godziny w
    aucie) - w zasadzie widoki tak mi się podobały że chętnie jechałbym dalej ;)

    Łukasz