    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Boje w sądzie z firmą ubezpieczeniową zakończone
    Date: Sat, 27 Aug 2011 23:00:57 +0200

    Cavallino wrote:

    > Niechby nawet - co to zmienia?
    > Dowiesz się o tym po fakcie, jak już zostaniesz bez samochodu.

    Jak co zmienia?
    Ja się nie umawiałem z warsztatem na kwotę tylko na naprawę.
    Wzywam policję i oddają auto. Sprawę przegrają.

    > Za jakie cudze?
    > Warsztat wystawił fakturę na x, ubezpieczyciel pokrywa 9/10x - 1/10 x
    > musisz dopłacić ze swoich.
    > Więc za czyje się bujasz?

    Tak jak wyżej. Nie będzie bujania i tyle.
    W końcu ja też mam jakąś umowę z warsztatem.
    Myślisz, że w niej będzie taki wariant bez uzyskania mojej zgody wcześniej?
    Jeśli warsztat nie dopilnował umowy, to dopłaci ze swoich
    jeśli sobie z ubezpieczycielem nie uzgodnił ceny.
    Na tym polega istota rozliczen bezgotówkowych, że klienta nie interesuje
    kwestia za ile.
    Może miałeś właśnie to szczęście oddawać do jakichś szemranych mechaników,
    którzy chcieli obedrzec jeszcze klienta.
    Mnie się takie rzeczy nie zdarzały, ale naprawiam bezgotówkowo w ASO.