  • Data: 2011-08-27 23:22:18
    Temat: Re: Boje w s?dzie z firm? ubezpieczeniow? zakonczone
    Od: Tomasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.08.2011 21:50, WOJO pisze:
    > Tęsknimy do normalnego traktowania. Składki (jakie by nie były) zawsze
    > łatwo się wpłaca, a potem uzyskać odszkodowanie zawsze jakoś trudno.
    > Stawki nie poszybują w górę, bo konkurencja zrobiła swoje. I zobacz,
    > jakoś tyle firm ubezpieczeniowych i wszyskie dobrze prosperują.
    przepraszam ze się wtrącam, bo nie mam siły czytać wszystkich wątków,
    ale powtórzę setny raz z uporem. drastyczny spadek składek można wymusić
    współudziałem sprawcy w ponoszeniu kosztów. oczywiście współudział
    powienien być dobrowolny, a składki tak skalkukowane aby wszystkim sie
    to opłacało, poza naprawdę bezmyślnymi sprawcami.

    > Ciekawi mnie, dlaczego tego nie można zrobić z ubezpieczeniami
    > zdrowotnymi ?
    > Państwo w okradaniu nie lubi konkurencji ?
    można tak zrobić, cokolwiek przedemną i po mnie koledzy nie napiszą.
    Oczywiście wymaga to wiele pracy, ale można. Teraz mamy to samo, tyle ze
    dodatkowo karmimy tabuny pracowników administracyjnych, debili....
    urawniłowkę? wytłumaczę w 3 zdaniach. Widziałem kobiete w zaawansowanej
    ciązy, z papierosem i butelką wódki. niby ze nie mój problem, to ona i
    jej dziecko będą mieli ewentualne kłopoty. niby, bo ja Ty i wszyscy
    polacy zapłacą. tak samo za grubasów, palaczy, skaczących na główkę do
    bajora.... To jest problem nie do przejścia dla ubezpieczyciela. gdyby
    stawka wypłaty zależała od stanu zdrowia, trybu życia, długości
    ubezpieczenia - głowę sobie dam obciąć ze stawki dla przeciętnego polaka
    były by takie same jak teraz - bo ubyło by pasorzytów po drodze. Zeby
    nie było całkowicie offtop - na 100% można by było jeździć bez pasów. o
    ile ma sie tyle kasy żeby potem płacić za leczenie... Ale mandatów by
    nie było

    ToMasz