  • Data: 2011-02-24 15:09:02
    Temat: Re: Bo w nocy się śpi :-)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    BoDro wrote:
    > "Pan Jerzy z Wrocławia jest miłośnikiem ambitnego kina, które TVP 1
    > nadaje w środku nocy. W minioną niedzielę nastawił sprzęt na godz.
    > 1.30, by nagrać portugalsko-hiszpański film "Fados". Jednak emisja
    > nagle się urwała. Po wielu telefonach ustalił, że firma TP Emitel, za
    > pośrednictwem której telewizja publiczna rozprowadza sygnał naziemny,
    > od 8 lutego robi przerwy od godz. 2 do 5 w nocy. - Usłyszałem na
    > Woronicza [siedziba TVP w Warszawie], że jak chcę oglądać ambitne
    > kino po nocach, to mam kupić kablówkę albo platformę cyfrową - mówi
    > nasz czytelnik.
> [...]
    ywac_nadawanie_programu__Z_biedy.html

    imho media publiczne to wrzód... który powoli zaczyna zasychać, jeszcze
    trochę i zdechnie sam.

    Tak serio. TVP powinna być kodowana i płatna, powinien byc tylko jeden kanał
    ogólno dostepny o charakterze informacyjno, edukacyjnym. Publicystyka, dobre
    filmy, edukacja informacje, nic więcej.