  • Data: 2011-02-25 13:13:24
    Temat: Re: Bo w nocy się śpi :-)
    Od: Arkadiusz Pieńkowski <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Lut, 07:57, BoDro <b...@l...pl> wrote:
> [...]
    > urwa a. Po wielu telefonach ustali , e firma TP Emitel, za
    > po rednictwem kt rej telewizja publiczna rozprowadza sygna naziemny, od
    > 8 lutego robi przerwy od godz. 2 do 5 w nocy. - Us ysza em na Woronicza
    > [siedziba TVP w Warszawie], e jak chc ogl da ambitne kino po nocach,
    > to mam kupi kabl wk albo platform cyfrow - m wi nasz czytelnik.
    >
    > Sk d przerwy? Oszcz dno ci. - Tak niskich wp yw w abonamentowych jeszcze
    > w historii polskich medi w publicznych nie by o - twierdzi Janusz
    > Cieliszak, pe nomocnik zarz du TVP ds. abonamentu."

    ywac_nadawanie_pr...

    > --
    > Bogdan

    Tez ostatnio zauwazylem - ze w okolicy godz 2 TVP wylacza nadawanie na
    nadajnikach naziemnych. Jest to bardzo zaskakujace i szokujace.
    Dlaczego wylaczaja - skoro przedstawiaja program nadawania np do godz
    5 nad ranem. tak nie moze byc. TVP nie moze traktowac i roznicowac
    swoich Widzow na tych co odbieraja droga naziemna i na tych co
    odbieraja droga satelitarna. TO SKANDAL