  • Data: 2010-05-29 22:30:32
    Temat: Re: Bo mnie syn do tego przekonał?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 29 May 2010 18:25:44 +0000 (UTC), kamrat wrote:
    >Fakt, nie głosował, ale dlatego, bo "nie wiedział co jest właściwie
    >głosowane". Odnalazłem w necie nagranie, w którym to mówi.
    >Gdyby wiedział, to by głosował, bo "go syn do tego przekonał". Mimo, że był z PiS.
    >Wynika z tego, że pewnie więcej posłów nie wiedziało co jest głosowane, bo z

    Widziales ty kiedys glosowanie w sejmie ?
    Robia sobie blok glosowan, po calym dniu posiedzenia, pozno w nocy,
    jest tych glosowan kilkadziesiat po kolei.
    Wcale nie dziwne ze niektorzy nie wiedza o chodzi, szczegolnie jak
    sprawa jest np za odrzuceniem poprawki proponujacej wykreslenie zmiany
    w ustawie o zmianie ustawy .. mozna sie pogubic za czym sie naprawde
    glosuje. Dlatego niektorzy patrza na przewodniczacego klubu i glosuja
    tak jak on.
    Ale nie w tym przypadku.

    >tego co wiem, ten przepis został nielegalnie ukryty w innej ustawie i posłowie
    >mogli nie wiedzieć nad czym głosują.

    Az tak to nie zostal ukryty. Posel Lamczyk odczytal go na glownym
    posiedzeniu, zostal skierowany do obrad w komisji, odczytano dwa dni
    pozniej przed glosowaniem, potem trafilo do Senatu, senat zlagodzil,
    zlagodzenie odrzucono..

    http://parl.sejm.gov.pl/StenoInter5.nsf/0/CDFFB549E1
    094F0CC125728300037AB2/$file/34_a_ksiazka.pdf
    strona 114
    http://parl.sejm.gov.pl/StenoInter5.nsf/0/8B8587D030
    E96923C12572840072B033/$file/34_c_ksiazka.pdf
    strona 289

    (jakby linki nie zadzialaly - posiedzenie 34, 14.02.2007 i 16.02.2007
    http://parl.sejm.gov.pl/StenoInter5.nsf/main?OpenFor
    m&Seq=2#_RefreshKW_docid

    Jedyny zarzut - konstytucja wymaga zeby ustawa przeszla trzy czytania,
    a tu poprawka znacznie odbiegajaca od poczatkowej tresci zgloszona juz
    po I czytaniu. Ktore i tak bylo w komisji.

    >Wiem też, że został złożony wniosek do TK
    >o jego uchylenie i to jest w tym wszystkim pocieszające.

    Tylko czemu dopiero teraz.

    J.