  • Data: 2010-05-29 22:41:39
    Temat: Re: Bo mnie syn do tego przekonał?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-29 22:30, J.F. pisze:
    (...)

    > Az tak to nie zostal ukryty. Posel Lamczyk odczytal go na glownym
    > posiedzeniu, zostal skierowany do obrad w komisji, odczytano dwa dni
    > pozniej przed glosowaniem, potem trafilo do Senatu, senat zlagodzil,
    > zlagodzenie odrzucono..
    >
    > http://parl.sejm.gov.pl/StenoInter5.nsf/0/CDFFB549E1
    094F0CC125728300037AB2/$file/34_a_ksiazka.pdf
    > strona 114
    > http://parl.sejm.gov.pl/StenoInter5.nsf/0/8B8587D030
    E96923C12572840072B033/$file/34_c_ksiazka.pdf
    > strona 289
    >
    > (jakby linki nie zadzialaly - posiedzenie 34, 14.02.2007 i 16.02.2007
    > http://parl.sejm.gov.pl/StenoInter5.nsf/main?OpenFor
    m&Seq=2#_RefreshKW_docid

    > Jedyny zarzut - konstytucja wymaga zeby ustawa przeszla trzy czytania,
    > a tu poprawka znacznie odbiegajaca od poczatkowej tresci zgloszona juz
    > po I czytaniu. Ktore i tak bylo w komisji.

    > Tylko czemu dopiero teraz.

    Ba - widoczne zbyt wiele energii tracisz na produkcjach usenetowych, a
    zbyt mało zajmujesz się problemami w realnej rzeczywistości.

    Ekhem - podobno chciałeś tej partii kierowców i narzekałeś, że
    chętnych mało...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.