-
X-Received: by 10.66.17.165 with SMTP id p5mr1563784pad.7.1370767684338; Sun, 09 Jun
2013 01:48:04 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!c5no12426295pbj.1!n
ews-out.google.com!d5ni9797pbl.0!nntp.google.com!border1.nntp.dca.giganews.com!
nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada
.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.
pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Bo mnie ciezki szkag... punto 75KM
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
References: <51b2c291$0$1462$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Sun, 9 Jun 2013 10:47:59 +0200
Message-ID: <jcck9aoive53$.dnrkz3b05sp6$.dlg@40tude.net>
Lines: 46
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.158.43
X-Trace: 1370767679 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1225 83.25.158.43:64934
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2494453
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 08 Jun 2013 07:35:05 +0200, MarcinJM napisał(a):
> Witam
> Jest sobie silnik punto jak w temacie 1,2 75KM rocznik 96.
> Objawy:
> z rana odpala "na cykniecie", jak sie troche nagrzeje silnik dostaje
> czkawki, przerywa, dusi sie, po osiagnieciu temp. nominalnej objawy
> ustepuja. Objaw ustepuje rowniez po wylaczeniu na kilka minut
> (odprowadzenie dzieciaka do przedszkola) i w ciagu dnia juz sie nie
> pojawia, chyba ze.... wjade w kaluze prawym kolem (czujnik walu?).
> Tor WN wymieniony w calosci (cewki MM wymienione na 100% sprawna cewke
> subaru, kable, swiece nowe). Co wazne: duszenie sie mija po
> przekroczeniu 4 tys obr. wtedy silnik dostaje ducha i idzie jak pocisk.
> Podejrzewam zwiazek tych niedomagan z wilgocia.
> Ostatnio pojawily sie rowniez przejsciowe problemy z obrotomierzem, a
> poniewaz mam rowniez linijke diod, wiem, ze to nie wina obrotka (ani to,
> ani to nie dziala), tylko wyglada jak brak impulsow z komutera. Z tym,
> ze tymi impulsami jest sterowany przekaznik pompy paliwa, wiec w
> przypadku ich braku pompa zatrzymalaby sie (chyba, ze komp. nie podaje
> impulsow, tylko daje sterowanie na stale).
> Serwis nie moze podlaczyc sie do kompa, nie wiem dlaczego > brak
> lacznosci i juz.
>
> Na jakis czas pomaga reset kompa, "przyuczenie" z podlaczona lambda i
> nastepnie odlaczenie jej.
> Wyglada to tak, jakby kompowi rozjezdzaly sie mapy....ale co z tym
> wjechaniem w kaluze?? Totalny brak wplywu powinien byc (komp jest
> kompletnie po przeciwleglej stronie komory silnika).
>
> Z problemem zmagam sie ponad rok. Zima, jak bylo mrozno, ale sucho
> problemu nie bylu (jednak wilgoc?). Masy skontrolowane.
Może to problem z czujnikiem położenia wału korbowego?
Czujnik masz wzięty z Punto, czy przełożony z Seicento?
Bo czujniki mają to samo mocowanie, chyba ten sam wtyk, ale inne uzwojenie
w środku. I objawia się to właśnie takimi problemami.
I bardzo ważny jest przewód między czujnikiem a komputerem - cały w
ekranie, ekran podłączony do obudowy komputera (przy silniku nie
podłączony).
Wiele swapów boryka się z dokładnie takimi problemami (na autokąciku to
nazywają "tyrkolenie") właśnie z powodu przełożenia osprzętu z 1.1 do
komputera z 1.2, i rzeźby przy prowadzeniu wiązki, a ta jest bardzo czuła
na to które przewody mają być ekranowane, które pary skręcane itp.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=