  • Data: 2013-06-08 08:00:40
    Temat: Re: Bo mnie ciezki szkag... punto 75KM
    Od: "adam" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na jakis czas pomaga reset kompa, "przyuczenie" z podlaczona lambda i
    nastepnie odlaczenie jej.
    Wyglada to tak, jakby kompowi rozjezdzaly sie mapy....ale co z tym
    wjechaniem w kaluze?? Totalny brak wplywu powinien byc (komp jest
    kompletnie po przeciwleglej stronie komory silnika).

    Z problemem zmagam sie ponad rok. Zima, jak bylo mrozno, ale sucho
    problemu nie bylu (jednak wilgoc?). Masy skontrolowane.

    W jakim stanie masz klemy na akumulatorze?
    Jakis czas temu znajomy mial podobne objawy, tez szukal dlugo a okazalo sie
    ze klemy byly w fatalnym stanie i takie objawy.
    Pzdr
    Adam